וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיפור במצב האב שאיבד את ילדיו בתאונה בבנימין: "התפללו על אשתי"

עודכן לאחרונה: 19.1.2022 / 22:59

יניב מעודד, שנפצע באורח קשה ואיבד את ילדיו הללי וטוב ראי בתאונה הקשה בבנימין, עמד לראשונה על רגליו וביקש להתפלל עבור רעייתו הודיה, שנפצעה אף היא ועדיין מורדמת בבית החולים. "מצבה לא טוב, צריך את הסיוע של עם ישראל"

בווידאו: יניב מעודד מודה על התפילות ומבקש שיתפללו למען אשתו/עריכה: אביעד בללי

שיפור חל היום (רביעי) במצבו של יניב מעודד, האב שנפצע קשה בתאונת הדרכים בבנימין לפני כחודש, בה שניים מילדיו נהרגו וכן גם העובר שנשאה אשתו שנפצעה אנושות. רעייתו הודיה עדיין מאושפזת במצב אנוש. "יניב אומר לנו 'מה, אני אלך עכשיו לבית ריק?', הוא תמיד היה עם הילדים בטיולים, היו להם תכניות יחד", סיפרו עליו בני משפחתו.

מצבו של מעודד משתפר מהר משחשבו, והוא מרגיש טוב. "היום נפרדתי מההליכון", סיפר. הוא מספר כי הוא צפוי להישאר בשיקום בבית החולים עוד כמה שבועות לפחות, וייתכן כי יישאר עם מגבלת צוואר - "בתקווה שקלה".

"עם ישראל התגייס באופן שאני לא מכיר כזה דבר - מכל הפלגים, מכל הזרמים - זו אחת הסיבות המרכזיות שאני עומד על הרגליים עכשיו. אין לי ספק שהשיקום שלי קורה בזכות שלושה דברים - הקדוש ברוך הוא, המסירות יוצאת הדופן של הצוות הרפואי פה בתל השומר ובבלינסון, וההתגייסות הרחבה של הציבור הישראלי על כל גווניו", אמר אב המשפחה.

משפחת מעודד, שני הילדים נהרגו בתאונת דרכים, ההורים מאושפזים במצב אנוש 19 בינואר 2022. באדיבות המשפחה
"שמעה על הילדים ולא רוצה להתעורר"/באדיבות המשפחה

במסר לאזרחי המדינה, יניב ביקש להתפלל למען הודיה, שמורדמת ומונשמת במצב קריטי בבית החולים תל השומר. "ברור לי שמי שיעמיד את אשתי על הרגליים זה עם ישראל, כמו שהעמידו אותי להבנתי. מי שיכול - שיתפלל לרפואת אשתי הודיה אילת השחר בת אסתר - בכל דרך שבה אדם מתחבר". עוד הוסיף "עם ישראל זה עם אחד, אני פונה גם לאנשים שמגדירים את עצמם דתיים וגם כאלו שמגדירים את עצמם לא דתיים. מבקש שעם ישראל יתגייס עכשיו לרפואתה".

עוד בוואלה!

"תתפללו הרבה על אשתי": האב שנפצע קשה בתאונה בבנימין מדבר לאחר התאונה

לכתבה המלאה
משפחת מעודד, שני הילדים נהרגו בתאונת דרכים, ההורים מאושפזים במצב אנוש 19 בינואר 2022. באדיבות המשפחה
"תתפללו הרבה על אשתי"/באדיבות המשפחה

מותה של הללי בת השש נקבע בערב שבת בבית החולים בילינסון בפתח תקווה, יום לאחר שנהרג אחיה טוב רואי בן השלוש בהתנגשות בין הרכב שבו נסעו עם הוריהם לרכב פלסטיני. הודיה הייתה בהריון בזמן התאונה, והעובר גם הוא לא שרד.

מהחקירה הראשונית עלה כי הרכב הפלסטיני שהגיע מכיוון הכפר שוקבא, מדרום לצפון, ביצע ככל הנראה פניית פרסה בקו הפרדה רצוף. אותו רגע הגיע רכב ישראלי מהנתיב הנגדי ונסע לכיוון מודיעין, ואז התנגש בדופן של הרכב הפלסטיני שביצע פרסה. עוד עלה מהחקירה כי מבדיקת הרכב הפלסטיני מדובר ברכב שהורד לפירוק ונאסר בשימוש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully