וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תתפללו הרבה על אשתי": האב שנפצע קשה בתאונה בבנימין מדבר לאחר התאונה

עודכן לאחרונה: 1.1.2022 / 20:53

יניב מעודד, שאיבד את ילדיו בתאונה בצומת עופרים בתחילת החודש ואשתו נפצעה קשה, מדבר לראשונה בסרטון שצילם חברו צחי קליין, ובו הוא מודה על התמיכה. "תודה רבה לכולם שהתפללו, זה עזר". מעודד ביקש "מכולם - צריכים שובר שוויון, צריכים להתפלל הרבה יותר על אשתי הודיה"

האב שנפצע קשה בתאונה בבנימין התבשר על מות ילדיו: "יש עוד דרך ארוכה"/עריכה: אביעד בללי

יניב מעודד, האב שנפצע קשה בתאונת הדרכים בבנימין בתחילת החודש, בה שניים מילדיו נהרגו וכן גם העובר שנשאה אשתו שנפצעה אנושות, דיבר היום (שישי) לראשונה מאז שהתעורר. "הודות לתפילות שלכם, וצוות המסור - אני עומד".

במסר לאזרחי המדינה, יניב ביקש להתפלל למען הודיה, שמורדמת ומונשמת במצב קריטי בבית החולים תל השומר. "תודה רבה לכולם שהתפללו, זה עזר, הרופא הראשון שראה אותי, הערכה ראשונית אמר 'תעזבו אותו הוא מת', הודות לתפילות שלכם, וצוות המסור - אני עומד, אני מתקדם. אני מבקש מכולם - צריכים שובר שוויון, צריכים להתפלל הרבה יותר על אשתי הודיה".

אחד מחבריו הטובים ביותר צחי קליין אמר: "היום יניב ישב 'שבעה' ליום אחד במחלקת השיקום בתל השומר. חיכינו ליום שבו הגוף יהיה חזק יותר וגם שמיתרי הקול יחזרו קצת לעצמם. חמש שעות של ביקורים מכל הארץ, עם ישראל חי וקיים. כולם באו לחזק וכרגיל אצל יניב, יצאו מחוזקים".

יניב מעודד שנפצע קשה בתאונת הדרכים בבנימין, 31 בדצמבר, 2021. צחי קליין, תמונות גולשים
״תודה רבה לכולם שהתפללו, זה עזר". מעודד/תמונות גולשים, צחי קליין

קליין עוד סיפר כיצד יניב דיבר על ילדיו הללי וטוב רואי שנהרגו בתאונה: "לקראת סוף הניחום, יניב סיפר ברגש חם על המתיקות והזריזות של טוב רואי שלא היה מאבד אף רגע בחיים והוא למד ממנו איך 'לנצל את הזמן'".

"היה מרגש מאוד לשמוע על הרגישות וטוב הלב של הללי, איך שכמה שהייתה מרכזית בגן, היתה תמיד בוחרת לשחק דווקא עם הילדות שראתה עומדות לבד, ברגע הזה הוא לא הצליח לעצור את הדמעות, גם אנחנו".

מותה של הללי בת השש נקבע בערב שבת בבית החולים בילינסון בפתח תקווה, יום לאחר שנהרג אחיה טוב רואי בן השלוש בהתנגשות בין הרכב שבו נסעו עם הוריהם לרכב פלסטיני. הודיה הייתה בהריון בזמן התאונה, והעובר גם הוא לא שרד.

מהחקירה הראשונית עלה כי הרכב הפלסטיני שהגיע מכיוון הכפר שוקבא, מדרום לצפון, ביצע ככל הנראה פרסה בקו הפרדה רצוף, רכב ישראלי שהגיע מהנתיב הנגדי ונסע לכיוון מודיעין, התנגש בדופן של הרכב הפלסטיני שביצע פרסה. עוד עלה מהחקירה כי מבדיקת הרכב הפלסטיני מדובר ברכב שהורד לפירוק ואסור בשימוש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully