וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברמן נגד משרד הבריאות: אין היגיון בתו הירוק, פועל לבטל אותו

עודכן לאחרונה: 18.1.2022 / 16:22

בציוץ שפרסם בחשבון הטוויטר שלו טוען ליברמן כי מומחים רבים מסכימים על כך שאין היגיון בתו הירוק. "אני פועל מול כל הגורמים על מנת לבטל את התו הירוק ולשמור על שגרת חיים נורמלית לכולנו", כתב

בווידאו: שר האוצר מבהיר כי מי שזכאי - יקבל פיצויים/צילום: ערוץ הכנסת

שר האוצר אביגדור ליברמן אמר היום (שלישי) כי אין היגיון רפואי ואפידמיולוגי בתו ירוק, ועל כך מסכימים מומחים רבים לטענתו. "מה שיש זו פגיעה ישירה בכלכלה, בתפקוד היומיומי ובנוסף תרומה לא קטנה לפאניקה בציבור. אני פועל מול כל הגורמים על מנת לבטל את התו הירוק ולשמור על שגרת חיים נורמלית לכולנו".

ליברמן נשאל אם ראש הממשלה נפתלי בנט גם מעורב בקידום המהלך, דוברו של הראשון השיב: "ליברמן פועל מול כל הגורמים".

יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן במהלך ישיבת סיעת מפלגתו בכנסת 13 בדצבר 2021. שלו אמסלם, TPS
נגד משרד הבריאות. ליברמן/TPS, שלו אמסלם

הדרישה לבטל את התו הירוק מגיעה בהמשך לכך שבשבוע שעבר שר האוצר הבהיר כי הממשלה תמשיך לפצות כל עסק שזכאי לפיצוי בשל מגפת הקורונה. "כל מי שזכאי, יקבל את הפיצוי שמגיע לו", אמר ליברמן, והוסיף: "השיקולים יהיו כלכליים בלבד ולא פופוליסטיים או אלקטורליים".

ליברמן המשיך: "אני ער לכל הזעקה, מופתע מכלי התקשורת שמנסים פה להביא את הציבור לחרדה. מחכים לנו חודשים ינואר ופברואר שכנראה לא יהיו פשוטים אבל זה לא סוף העולם. אנחנו ערוכים, יושבים יום יום ואנחנו במעקב על כל ענף. נעזור לכל עסק שזכאי לסיוע, אבל באופן שקול ואחראי. השיקולים יהיו כלכליים בלבד ולא פופוליסטיים או אלקטורליים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully