וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת נתניהו ערכה התייעצות על עסקת הטיעון בבית הסנגור

עודכן לאחרונה: 17.1.2022 / 0:01

ברקע ההסדר המתגבש בעניינו, יו"ר האופוזיציה ומשפחתו התכנסו בביתו של הסנגור בעז בן צור ברמת גן. במקביל, תומכיו ומתנגדיו של נתניהו הפגינו מחוץ לבית הסנגור, ואף קראו קריאות בזמן צאת בני המשפחה מהמקום

בווידאו: משפחת נתניהו סיימה התייעצות על עסקת הטיעון בבית הסנגור/צילום: יותם רונן

יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו ומשפחתו התכנסו הערב (ראשון) בביתו של הסנגור בעז בן צור ברמת גן להתייעצויות על עסקת הטיעון. במקביל, כמה אזרחים התקבצו מחוץ למקום וצעקו: "בושה". בפגישה בביתו של בן צור נכחו עורך הדין יוסי כהן, מקורבו של נתניהו נתן אשל, ובני משפחת נתניהו.

עוד צעקו המפגינים: "איפה העבריין? אשתו העבריינית? צאו, נראה את הפרצוף של הבושה, כולם יודעים שאתם עבריינים. למה צריך עסקת טיעון אם לא היה כלום?".

בנימין נתניהו בשיחות התייעצות בנוגע לעסקת טיעון. יותם רונן
נתניהו בבית הסנגור, הערב/יותם רונן
יאיר נתניהו בשיחות התייעצות בנוגע לעסקת טיעון של אביו בנימין נתניהו. יותם רונן
יאיר נתניהו בבית הסנגור, הערב/יותם רונן

היום פורסם כי שתי חברות כנסת מהקואליציה, מיכל שיר מתקווה חדשה ולימור מגן תלם מישראל ביתנו, הגישו בחודש האחרון הצעת חוק, שלפיה תקופת הקלון לנבחרי ציבור תוכפל משבע ל-14 שנים. זאת, ברקע המגעים להסדר עם נתניהו.

ח"כ שיר טענה בשיחה עם וואלה! כי המניע להגשת ההצעה לא היה קשור למשפטו של יו"ר האופוזיציה. "כשהגשתי את ההצעה, עשיתי זאת במנותק וללא קשר למצבו המשפטי של נתניהו, ובוודאי לא ידעתי על מגעים לעסקה עמו", אמרה.

שרה נתניהו בשיחות התייעצות בנוגע לעסקת טיעון של בעלה בנימין נתניהו. יותם רונן
שרה נתניהו בבית הסנגור, הערב/יותם רונן

בסוף השבוע חשף בן כספית באתר "מעריב אונליין" את הידיעה בדבר קיומם של מגעים סודיים בין היועץ המשפטי מנדלבליט וצמרת הפרקליטות לבין ראש הממשלה לשעבר במאמץ להגיע לעסקת טיעון. חשאיות המגעים נועדה למנוע מבוכה מנתניהו, שהצהיר בעבר שלא יסכים לעסקת טיעון משום שהוא משוכנע ביכולתו להוכיח את חפותו.

בעקבות המגעים לגיבוש עסקת הטיעון, אמש התחדשו ההפגנות בדרישה למצות עם נתניהו את הדין. הפגנה אחת התקיימה מול ביתו של היועץ המשפטי, בכיכר גורן בפתח תקווה, בהשתתפות עשרות בני אדם. הפגנה נוספת התקיימה במרכז שוסטר בתל אביב, בדרישה למנות ועדת חקירה ממלכתית לבדיקת פרשת הצוללות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully