וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כלבים בארונות, עשרות שוטרים במסיכות: המבצע שהוביל למעצר העבריין ממשפחת חרירי

עודכן לאחרונה: 16.1.2022 / 18:17

לפי החשד, עשרות עוכבו ונעצרו בחשד כי גורמים עבריינים ממשפחת חרירי, פנו לכאורה לזוכים במכרזי קרקעות באזור טייבה והעבירו להם מסר מאיים על חייהם. מהעדויות של הנסחטים עולה כי בשל חשש לחייהם, הזוכים ביטלו את זכייתם במכרז. בימים הקרובים יוגש כתב אישום

בווידאו: מבצע מעצר וחיפוש של היחב"ל שהוביל להגשת הצהרת תובע נגד בני משפחת חרירי/צילום: דוברות משטרת ישראל

בבית המשפט השלום בראשון לציון הוגשה היום (ראשון) הצהרת תובע נגד ארבעה חשודים, בהם בכיר במשפחת חרירי בחשד לעבירות חמורות של סחיטה באיומים וקבלת דבר במרמה מתחום המכרזים בקרקעות. בימים הקרובים יוגש כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

על פי החשד, תשעה עצורים ועשרות מעוכבים נחקרו בחשד כי גורמים עבריינים ממשפחת חרירי, פנו לכאורה לזוכים במכרזי קרקעות בשנים 2020-2018 באזור טייבה והעבירו להם מסר מאיים על חייהם, בטענה כי הקרקעות שייכות להם ועל הזוכים לבטל את הזכייה או לשלם מאות אלפי שקלים בעבור אותן קרקעות.

ניידת משטרה. ראובן קסטרו
"נראה אותך בונה על הקרקע"/ראובן קסטרו

החוקרים הצליחו להתחקות אחר העברות הכספים בין הנסחטים לסוחטים ולהגיע אל הזוכים מהחברה הערבית תוך גביית עדויות, מהן עולה כי בשל חשש לחייהם, חלק מהזוכים ביטלו את זכייתם במכרז בעילה של "סכנת חיים" ואף הפסידו עשרות אלפי שקלים על הערבויות ששילמו. חלקם גם נאלצו לשלם "חאווה" (דמי חסות), בהיקף של מאות אלפי שקלים לחשודים בעקבות פנייה ואיומים של גורמים עבריינים ממשפחת חרירי, שהתבטאו כלפי הזוכים באמירות מאיימות כמו: "נראה אותך בונה על הקרקע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully