וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחות באיטליה נתנה חיסוני קורונה מזויפים תמורת תשלום

עודכן לאחרונה: 16.1.2022 / 17:08

אחות בת 58 בפלמרו תועדה ממלאת מזרקים במנות חיסון לקורונה, ואז מרוקנת אותם למפית בטרם הזרקתם למתנגדי החיסונים הרוצים להשיג תווים ירוקים. לאחרונה נחשפו באיטליה עשרות עובדי רפואה שנתנו חיסונים מזויפים עבור מאות אירו

בווידאו: תיעוד של אחות מזייפת מתן חיסוני קורונה למתנגדי חיסונים בפלרמו/צילום: משטרת איטליה

משטרת איטליה עצרה ביום שישי אחות בעיר פלרמו בחשד שזייפה מתן חיסוני קורונה למתנגדי חיסונים כך שיוכלו לקבל תו ירוק ולהיכנס למקומות המוגבלים למחוסנים בלבד, כמו מסעדות ותחבורה ציבורית. החוקרים השתמשו במצלמה נסתרת כדי לתעד את האחות בת ה-58, העובדת במרכז חיסונים גדול בעיר, בירת סיציליה.

בתיעוד, שפורסם אתמול על ידי המשטרה, נראת האחות ממלאת מזרק במנת חיסון נגד קורונה ואז מרוקנת אותו לתוך מפית לפני שהזריקה אותו אל זרועותיהם של מתנגדי החיסונים. המשטרה אמרה כי מנת החיסון השלישית של האחות הייתה מזויפת גם היא, והיא נאשמת בזיוף ובמעילה.

בחודשים האחרונים נעצרו או הועמדו לדין באיטליה עשרות עובדי רפואה, בהם לפחות שלושה רופאים, על הזרקת חיסונים מזויפים תמורת מאות אירו. מאז החודש שעבר, ממשלת איטליה דורשת מהאזרחים הצגת תו ירוק בכניסה לבתי קולנוע, מכוני כושר, מועדונים ומגרשי ספורט, כמו גם במקומות ישיבה סגורים במסעדות ובברים.

בחודש שעבר נעצרה אחות נוספת מאותו בית חולים בעיר, שלפי החשד קיבלה מאות אירו מעשרות מתנגדי חיסונים, בהם שוטר, על מנת שתזריק להם מנות דמה. היא הודתה מאז באשמה, והחלה לשתף פעולה עם הרשויות כדי לחשוף הונאות דומות במערכת הבריאות.

תיעוד של אחות מזייפת מתן חיסוני קורונה למתנגדי חיסונים בפלרמו שבסיציליה
16.1.22. משטרת איטליה, צילום מסך
נאשמת בזיוף ובמעילה. תיעוד של האחות מרוקנת מזרק עם מנת חיסון לקורונה/צילום מסך, משטרת איטליה

לאור הידוק ההגבלות שהטילו בשבועות האחרונים מדינות באירופה בניסיון לעצור את התפשטות זן האומיקרון, מספר הולך וגדל של מתנגדי חיסונים מנסה להתחמק מהן ולקבל במרמה תווים ירוקים. יותר מ-80% מהמקרים האחרונים באיטליה היו של הזן המדבק הזה, אך בימים האחרונים התחלואה החלה לדעוך כפי שקרה במקומות אחרים בעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully