וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רופא שיניים באיטליה הגיע לחיסון קורונה - עם זרוע מזויפת

עודכן לאחרונה: 9.12.2021 / 18:32

ד"ר גווידו רוסו התגלה על ידי אחות, שדיווחה עליו לממונים עליה, והוא עשוי לעמוד לדין על ניסיון הונאה. הוא כבר קיבל מאז חיסון אמיתי, וטען כי רק ניסה למחות נגד חיוב המגזר הרפואי להתחסן: "זה הנשק הטוב ביותר נגד המחלה האיומה, אך צריך להיות חופש בחירה"

רופא איטלקי שזייף זרוע לפני קבלת חיסון קורונה. צילום מסך, ilmessaggero, אתר רשמי
ממשלת איטליה רוצה להרחיב את חובת החיסונים למגזרים נוספים/אתר רשמי, צילום מסך, ilmessaggero

רופא שיניים באיטליה, שנתפס כשהציג זרוע מזויפת כדי להתחמק מחיסון נגד קורונה, אמר כי הוא התחסן מאז באמת ותיאר את החיסון כ"נשק הטוב ביותר שיש לנו נגד המחלה האיומה הזאת".

ד"ר גווידו רוסו עשוי לעמוד לדין על הונאה, בעקבות התרמית שעשה בעת שהגיע למרכז חיסונים בעיר ביילה בצפון המדינה, מאחר שאיטליה דורשת מכל הרופאים והצוותים הרפואיים להתחסן נגד הנגיף. לטענתו, הוא לא ניסתה להונות את הממשלה או כל גורם אחר משום שהיה ברור לכולם שזרוע הסיליקון שהרכיב לא הייתה אמיתית. הוא אמר בתכנית אירוח בטלוויזיה כי הוא רק רצה למחות באופן אישי נגד חובת החיסונים.

אחות שהבחינה בזרוע המזויפת שלו הודיעה לממונים עליה. רופא השיניים הודה שהמחאה שלו נכשלה וכי הוא התחסן למחרת "משום שהמערכת מחייבת אותי". הוא הוסיף כי "אני חושב שהחיסון הוא הנשק היחיד שיש לנו נגד המחלה הנוראית הזאת, אך צריך להיות חופש בחירה". הוא אף הדגיש שהוא אינו מתנגד חיסונים וקיבל את כל החיסונים הנדרשים בילדותו. הוא אף קיבל חלק מהם שוב במהלך הקיץ האחרון, כולל חיסון נגד טטנוס.

בעוד שאחוז המחוסנים באיטליה הוא קרב ל-85% מתוך בני 12 ומעלה הזכאים לקבל אותו, קבוצת הגיל הספקנית ביותר היא בני 30 עד 59 וקרוב לשלושה וחצי מיליון איש טרם קיבלו אפילו מנת חיסון אחת. הממשלה צפויה להרחיב בקרוב את חובת החיסונים למגזרים נוספים, כולל רשויות אכיפת החוק ואנשי הוראה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully