וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: אדם דחף אישה אל מותה מול רכבת תחתית בניו יורק

עודכן לאחרונה: 16.1.2022 / 8:43

החשוד זוהה על ידי אישה אחרת שסיפרה כי הוא ניסה לדחוף אותה, והסגיר את עצמו למשטרה אחרי שנמלט בתחילה מהזירה. התקרית עשויה להגביר את החשש של התושבים מהבטיחות בנסיעה בסאבוויי, שצנחה בשנתיים של המגיפה

נוסעים ברכבת התחתית בניו יורק. GettyImages
נוסעים ברכבת התחתית בניו יורק/GettyImages

אישה נדחפה אל מותה מול רכבת תחתית בניו יורק - כך מסרה אמש (שבת) המשטרה בעיר. החשוד במעשה, שאירע בתחנת כיכר טיימס אתמול בבוקר, נמלט מהזירה, אך הוא הסגיר את עצמו לאחר זמן קצר. המשטרה אמרה כי בין החשוד לאישה, בת 40, לא הייתה ככל הידוע היכרות מוקדמת, והוא דחף אותה ללא סיבה בעת שהמתינה לרכבת.

אישה אחרת סיפרה למשטרה כי החשוד ניגש אליה כמה דקות קודם לכן, והיא חששה שהוא ידחוף אותה אל פסי הרכבת. אחרי שהתרחקה מאותו אדם שהתקרב אליה, היא הייתה עדה לדחיפת האישה השנייה. המשטרה אמרה כי החשוד הוא בעל עבר פלילי ומשוחרר על תנאי. האישומים נגדו עוד לא ידועים.

תנאי הבטיחות ברכבת התחתית בעיר הפכו מקור לדאגה רבה בקרב התושבים במהלך מגיפת הקורונה. אף שהנתונים הרשמיים מראים כי חלה ירידה במספר הפשעים החמורים ברכבת התחתית בשניים האחרונות, גם היקף הנוסעים צנח, כך שקשה להשוות.

כמה נוסעים נחתכו והותקפו על ידי קבוצת תוקפים ברכבת במנהטן במאי, וארבעה אנשים נדקרו בתוך שעות בקו רכבת אחד בפברואר, ושניים מהם מתו מפצעיהם.

ראש עיריית ניו יורק החדש, אריק אדמס, ציין כי תחושת הסכנה ברכבת התחתית עשויה להוביל תושבים נוספים לוותר עליה, ובכך לסבך את מאמצי העיר להתאושש כלכלית מהמגיפה. בין היתר, הרשויות מנסות לעודד את התושבים לחזור למשרדים ולמשוך תיירים באמצעות נסיעה ברכבת התחתית. "ההתאוששות שלנו תלויה בביטחון הציבור בעיר וברכבת התחתית", אמר אתמול אדמס בעקבות התקרית.

קודמו בתפקיד, ביל דה בלאזיו, הבטיח לפרוס שוטרים נוספים ברכבת התחתית בעקבות שורת תקריות בשנה שעברה ולחץ מצד גורמים ברכבת. הרשות המנהלת את מערכת רכבות בניו יורק השלימה בספטמבר את התקנתן של מצלמות אבטחה בכל 472 תחנות הסאבוויי בעיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully