וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלטו את התגובה שלו: הבעל קיבל מתנה ליומולדת - פרה

6.3.2022 / 0:02

100 מיליון איש צפו באישה שהפתיעה את בעלה ליום ההולדת עם מתנה יוצאת דופן: פר. היא תיעדה את הרגע בו חזר הביתה ומצא את "המתנה" מאחורי הדלת והתגובה שלו היא בהחלט לא מה שהייתם מצפים

הבעל קיבל מתנה ליומולדת - פר לגידול בבית/@destiny_lane8

טיקטוק מפוצץ בסרטוני תגובות של אנשים המקבלים ליום הולדתם חיית מחמד חמודה, לרוב כלב, ופורצים בבכי מהתרגשות - אך את המתנה הבאה והתגובה המשונה של הבחור שקיבל אותה כנראה שעוד לא ראיתם. טיקטוקרית יצירתית החליטה להפתיע את בעלה עם מתנת יום הולדת יוצאת דופן: פר - וצילמה את הרגע שהוא נכנס הביתה ומצא אותו.

בסרטון שפורסם בטיקטוק בסוף השנה שעברה ע"י משתמשת הטיקטוק דסטני ליין (@destiny_roger8) וצבר מאז מעל 103 יליון צפיות, נראה בעלה של ליין חוזר הביתה ועומד להיכנס דרך דלת הבית הפתוחה מעט. מאחורי הדלת ניתן לראות את הפר ישן לו בשלווה, כשהבעל עדיין אינו מבחין בו. על המסך כתבה המשתמשת: "כשבעלך חוזר הביתה מהעבודה ויש לך פרה בבית".

עוד לפני שהבעל מספיק להיכנס הביתה, ליין עוצרת אותו ואומרת לו: "אתה יודע שאני אוהבת אותך, נכון?". בעלה, שבשלב זה נראה מודאג, שואל: "מה עשית?". היא מורה לו להיכנס לאט פנימה ומזהירה אותו שיש משהו מאחורי הדלת. כשהוא צועד מסביב לדלת כדי לראות מה היא מסתירה, ליין מתחילה לצחוק. את התגובה שלו רבים לא ראו מגיעה:"מאיפה לעזאזל השגת פר?" הוא שאל בחצי חיוך, "של מי הפר?". היא משיבה לו: "זה הפר שלי". הוא שוב שואל: "מאיפה לעזאזל השגת פר?". היא משיבה שקיבלה אותו מ"סטיב". על פי סרטון אחר, סטיב הוא אביו החורג של ליין.

צפו בתגובה של הבעל למתנה:

למרות שהפר, ששמו אוקלי, נהנה לרבוץ בבית של ליין עכשיו, היא שיתפה בתגובות של סרטון אחר שלה שיש לה ולבעלה "16 דונם ורפת", שם הפר יגור בקרוב. בתגובה לצופה מודאג אחד ששאל על "עשיית צרכים בסיר", ליין אמרה שהיא מוציאה את אוקלי כל 30 דקות כדי למנוע "תאונות". באופן מעניין למדי, מדענים גילו לאחרונה שזה בהחלט אפשרי לאלף פרות לעשות "בסיר". "בדרך כלל מניחים שבקר אינו מסוגל לשלוט בעשיית צרכים או במתן שתן", אמר ז'אן לנגביין. עם זאת, "בקר, כמו הרבה חיות אחרות או חיות משק הן די חכמות והן יכולות ללמוד הרבה".

וככה נראים מאז חייו של הפר:

@destiny_lane8

oakley says goodmorning everyone?❤️

♬ Steady Heart - Kameron Marlowe
@destiny_lane8

he's VERY playful today ?❤️

♬ original sound - Destiny❣

הצופים פחות היו מודאגים מזמני היציאות של הפר ובמקום זה התמקדו בתגובה המשעשעת של בעלה של ליין, שבמקום לכעוס או להיבהל, השיב בבלבול וחצי צחוק. "העובדה שהוא לא כועס שהבאת לו פר, אבל הוא מבולבל מאיפה השגת את הפר הזה... מדהים", כתבה אחת הצופות ואחרת הוסיפה: "אני אוהבת את התגובה שלו. הוא לא כועס הוא פשוט מבולבל". צופה אחר הוסיף: "אני אוהב את התגובה שלו כי הוא משועשע מזה, אבל לא כל כך מופתע. אני הייתי מאבד את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully