וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: רוצח "הג'ינקס" רוברט דרסט מת בכלא בגיל 78

עודכן לאחרונה: 11.1.2022 / 10:51

המיליונר, שהצליח להתחמק במשך שנים מרצח חברתו, סבל מבעיות רפואיות רבות ומת בכלא בקליפורניה בעודו מרצה מאסר עולם. הוא הורשע בעקבות דברים שפלט במהלך הסדרה התיעודית, והרשויות מאמינות כי הוא גם רצח את אשתו ואת שכנו

המיליונר הרוצח רוברט דרסט בבית משפט בלוס אנג'לס, קליפורניה, בעת גזר הדין, 14 באוקטובר 2021. רויטרס
הפליל את עצמו בסדרה "הג'ינקס". רוברט דרסט במשפטו בלוס אנג'לס, בשנה שעברה/רויטרס

המיליונר והרוצח רוברט דרסט מת בגיל 78 בבית הכלא בקליפורניה שבו ריצה מאסר עולם - כך מסר אמש (שני) עורך דינו של דרסט, שציין כי הוא מת "מסיבות טבעיות הקשורות לבעיות הרפואיות הרבות שמהן סבל" ושעליהן דיווח לבתי המשפט בשנים האחרונות.

הוא נידון למאסר עולם באוקטובר אחרי שהורשע ברצח חברתו סוזן ברמן בשנת 2000. דרסט, מיליונר שסבו היה אחד ממייסדי אחת מחברות הנדל"ן הגדולות של ניו יורק, הצליח לחמוק במשך עשרות שנים מהחוק. הוא היה חשוד המרכזי בהיעלמותה של אשתו קייתלין מקורמאק, שנעלמה בניו יורק ב-1982. ואולם, הוא הסתבך אחרי שהפליל את עצמו בשוגג בסדרה הדוקומנטרית "הג'ינקס" ששודרה ב-2015.

התביעה טענה כי הוא רצח את ברמן משום שהוא חשש שבסופו של דבר היא תסגיר אותו לרשויות. ברמן, שהייתה בת 55, נורתה בראשה בביתה בבוורלי הילס. דרסט אמר במשפט כי הוא מצא את ברמן מתה כשהגיע לבקר אותה. הוא הודה שמכתב אנונימי ששלח למשטרה ובו סיפר להם כי הגופה הייתה "עבודה שלו", אך התעקש שהוא לא רצח את חברתו. השופט דחה את בקשת ההגנה למשפט חוזר, ואמר כי הראיות הוכחו פעמים רבות.

המשפט התרחש שש שנים אחרי שדרסט השתתף ב"ג'ינקס", ולאחר הריאיון הוא המשיך לשאת את המיקרופון ונשמע אומר לעצמו בשירותים: "מה לעזאזל עשיתי? הרגתי את כולם, כמובן". שעות לאחר שידור הפרק, הוא נעצר בניו אורלינס.

דרסט עמד לדין רק על הרצח של ברמן בקליפורניה, אך התובעים טענו כי הוא רצח שלושה אנשים: את אשתו, את ברמן ושכן בטקסס שגילה את זהותו בזמן שהוא התחמק מהרשויות. עם זאת, דרסט זוכה מהרצח בטקסס אף שהוא הודה כי הוא ביתר את גופתו של השכן שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully