וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: מאסר עולם לרוברט דרסט, המיליונר מהסדרה "הג'ינקס" שרצח את חברתו

15.10.2021 / 12:42

שופט בקליפורניה גזר על הטייקון בן ה-78 מאסר עולם ללא אפשרות לשחרור מוקדם אחרי שהורשע ברצח של חברתו בשנת 2000. לפי התביעה, הוא אשם גם בשני מקרי רצח נוספים - של אשתו ושל אדם בטקסס. דרסט חשף את עצמו בשוגג בסדרה התיעודית, כשתועד אומר לעצמו: "הרגתי את כולם"

המיליונר הרוצח רוברט דרסט בבית משפט בלוס אנג'לס, קליפורניה, בעת גזר הדין, 14 באוקטובר 2021. רויטרס
סובל מבעיות רפואיות רבות. דרסט במהלך גזר הדין, הלילה/רויטרס

בית משפט בקליפורניה גזר הלילה (שישי) מאסר עולם על טייקון הנדל"ן רוברט דרסט על רצח חברתו סוזן ברמן בשנת 2000. דרסט בן ה-78 סובל מבעיות רפואיות רבות, והוא היה מרותק לכיסא הגלגלים שלו במהלך הדיון, כשהוא לא מגולח וכשהוא לבוש מדי כלא.

דרסט, מיליונר שסבו היה אחד ממייסדי אחת מחברות הנדל"ן הגדולות של ניו יורק, הצליח לחמוק במשך עשרות שנים מהחוק. הוא היה חשוד המרכזי בהיעלמותה של אשתו קייתלין מקורמאק, שנעלמה בניו יורק ב-1982. ואולם, הוא הסתבך אחרי שהפליל את עצמו בשוגג בסדרה הדוקומנטרית "הג'ינקס" ששודרה ב-2015.

קרובי משפחתה של ברמן הפצירו בדרסט במהלך המשפט לחשוף היכן הוא החביא את גופתה של אשתו, משום שכך הוא עשוי לקבל הזדמנות לגאולה מסוימת. "הוא צריך לגלות לנו היכן גופתה של קייתי כדי שלמשפחתה תהיה סגירת מעגל מסוימת", אמר דייוויד ברמן, בן דוה של סוזן. כמה מקרובי משפחה הביעו חרטה מסוימת בשמה, אחרי במשפט נחשף כי היא עזרה לדארסט לתת אליבי שקרי להיעלמות של אשתו.

התביעה טענה כי הוא רצח את ברמן משום שהוא חשש שבסופו של דבר היא תסגיר אותו לרשויות. בחודש שעבר הרשיע חבר מושבעים את דרסט ברצח של ברמן, שהייתה בת 55, כשירה בראשה בביתה בבוורלי הילס. השופט מארק ווינדהאם דחה גם את בקשת ההגנה למשפט חוזר, ואמר כי הראיות הוכחו פעמים רבות.

קרובי משפחה של סוזן ברמן, שנרצחה על ידי רוברט דרסט, במהלך גזר הדין שלו בבית משפט בלוס אנג'לס, קליפורניה, 14 באוקטובר 2021. רויטרס
ביקשו מדרסט לגלות היכן גופת אשתו. קרובי משפחתה של ברמן בבית המשפט/רויטרס

המשפט התרחש שש שנים אחרי שדרסט השתתף ב"ג'ינקס", ולאחר הריאיון הוא המשיך לשאת את המיקרופון ונשמע אומר לעצמו בשירותים: "מה לעזאזל עשיתי? הרגתי את כולם, כמובן".

דרסט עמד לדין רק על הרצח של ברמן בקליפורניה, אך התובעים טענו כי הוא רצח שלושה אנשים: את אשתו, את ברמן ושכן בטקסס שגילה את זהותו בזמן שהוא התחמק מהרשויות. עם זאת, דרסט זוכה מהרצח בטקסס אף שהוא כי הוא ביתר את גופתו של השכן.

משפחתה של מקורמק דרשה מהתביעה במחוז ווצ'סטר, ניו יורק, להעמיד לדין את דרסט על הרצח שלה. התביעה המחוזית פתחה מחדש את התיק במאי, זמן קצר אחרי כניסתה של התובעת המחוזית החדשה מימי רוקח. לשכתה סירבה להגיב אחרי גזר הדין בקליפורניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully