וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שר החוץ יאיר לפיד אובחן כחיובי לקורונה: "מרגיש טוב, אני מחוסן"

עודכן לאחרונה: 10.1.2022 / 23:59

לאחר שנחשף למאבטחו שנדבק בקורונה, לפיד אובחן כמאומת לנגיף. מוקדם יותר היום בוטלה ישיבת סיעת יש עתיד, בשל כניסתו של לפיד לבידוד. שר החוץ השתתף אתמול בבוקר בישיבת הממשלה וישב לצד רה"מ בנט, עם שאר ראשי המפלגות בממשלה. בנט נבדק בבדיקת אנטיגן שיצאה שלילית

בווידאו: שר החוץ לפיד ישב ליד ראש הממשלה בנט/צילום: לע"מ

שר החוץ וראש הממשלה החליפי, יאיר לפיד, אובחן היום (שני) כמאומת לנגיף הקורונה. בהודעה שיצאה מטעמו נכתב כי "לפיד שוהה בביתו בבידוד ומרגיש טוב". מוקדם יותר היום, לפיד הודיע כי בעקבות חשיפה למאבטח שלו שאובחן כמאומת, בוטלה ישיבת הסיעה של יש עתיד. צוין בנוסף כי "על מנת לנקוט במשנה זהירות, שר החוץ לפיד יצא לביתו ויעשה את הבדיקות כנדרש". בציוץ, לפיד הוסיף כי הוא "מרגיש מצויין כי אני מחוסן", וקרא להתחסן ולשים מסכה: "נעבור את זה יחד".

לפיד השתתף אתמול בבוקר בישיבת הממשלה וישב לצד ראש הממשלה נפתלי בנט, עם שאר ראשי המפלגות בממשלה בחדר. בתיעוד מהישיבה אף נשמע שיעול, שלאחריו נראה בנט מסתובב בחיוך לצד ממנו נשמע השיעול, בו ישב לפיד. מאוחר יותר הודיע דוברו של ראש הממשלה כי בנט נבדק בבדיקת אנטיגן שיצאה שלילית. זאת, למרות ההמלצות החדשות שהציג היום משרד הבריאות שנועדו לייעל ולדייק את בדיקות האנטיגן הביתיות. במסגרת ההמלצות, מתבקשים המשתמשים להיבדק שלושה ימים אחרי החשיפה לחולה מאומת, באמצעות דגימה ראשונה מהגרון ואחר כך מאחד הנחירים - מאותו המטוש.

בשל התפשטות זן אומיקרון ישיבת הממשלה מתקיימת מזה שבועיים בשלושה חללים נפרדים: בחדר אחד רה"מ וראשי המפלגות, בחדר אחד שאר השרים, ובחדר השלישי אנשי המקצוע המופיעים בפני הממשלה.

יאיר לפיד בישיבת סיעת יש עתיד, 13 בדצמבר 2021. יונתן זינדל, פלאש 90
כנסת בבידוד. לפיד/פלאש 90, יונתן זינדל

מוקדם יותר אובחן גם השר לביטחון הפנים, עמר בר לב, כחיובי לקורונה. כמו כן, אובחנו כחיוביים גם ח"כ אופיר כץ וח"כ חיים כץ מהליכוד, ויואב בן צור (ש"ס). כולם שהו לאחרונה בכנסת ביום רביעי. בצאת השבת, נודע כי גם ח"כ אתי עטיה (הליכוד) נדבקה בנגיף. סגן שר החוץ עידן רול אובחן גם בקורונה, זאת לאחר שתועד ללא מסיכה במסיבה בערב השנה החדשה.

כמו כן, אובחנו כחיוביים גם עובדת אגף משאבי אנוש במשכן הכנסת, עובד מחלקת קשרי חוץ, יועצת של ח"כ אפרת רייטן ויועצו של סגן השר אביר קארה.

  • עוד באותו נושא:
  • יאיר לפיד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully