וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר התיעוד במסיבה: סגן השר עידן רול נדבק בקורונה

עודכן לאחרונה: 4.1.2022 / 13:43

סגן שר החוץ מיש עתיד, שתועד רוקד ללא מסכה במסיבה בערב השנה החדשה, הודיע כי נמצא חיובי בבדיקה שערך בעקבות חשיפה של בן זוגו, הזמר הראל סקעת, לחולה מאומת. רול נכנס לבידוד ועובדי המשרד שבאו עמו במגע ייבדקו גם הם

בווידאו:סגן השר עידן רול תועד במסיבה צפופה וללא מסיכה/צילום: מתוך האינסטגרם של הראל סקעת

סגן שר החוץ עידן רול אובחן היום (שלישי) כחולה בנגיף הקורונה. הבדיקה, שנערכה אתמול, נעשתה כמה ימים לאחר שפורסם תיעוד של רול חוגג ללא מסיכה במסיבה בערב השנה החדשה. מטעמו של רול נמסר כי נכנס לבידוד בהתאם להנחיות.

לפי ההודעה שפרסם, הוא נבדק לאחר שבן זוגו, הזמר הראל סקעת, נחשף לחולה מאומת שהיה חלק מצוות ההפקה בהופעה שלו. בהמשך פורסם כי סקעת עצמו התגלה גם הוא כחיובי למחלה.

"סגן השר עובד במתכונת קפסולות בהתאם להנחיות משרד החוץ. כל העובדים שבאו איתו במגע יעברו בדיקת קורונה היום. סגן השר רול לא היה בישיבת הסיעה של יש עתיד אמש ולא בא במגע עם חברי כנסת השבוע", נמסר.

עידן רול תועד במסיבה צפופה ללא מסכה. צילום מסך, אתר רשמי
עורר סערה. רול במסיבת הסילבסטר/אתר רשמי, צילום מסך

בליל הסילבסטר תועד סגן השר רוקד ללא מסכה במסיבה צפופה. זאת, למרות העלייה בתחלואה והתפשטות זן האומיקרון בישראל. את התיעוד מהמסיבה העלה לאינסטגרם סקעת, בן זוגו.

בסרטון שהעלה סקעת לסטורי נכתבה השעה 02:13 בלילה, ורול תועד בו רוקד לצד משתתפים רבים ותפאורה חגיגית המאפיינית מסיבת סילבסטר. זמן קצר לאחר ששותף הסרטון, מחק סקעת את התיעוד.

עוד בוואלה!

לאחר השתתפותו במסיבה ללא מסיכה: לפיד שוחח עם עידן רול

לכתבה המלאה

מלשכתו של סגן השר רול נמסר אז בעקבות הפרסום כי "מדובר באירוע פרטי שנערך על פי נהלי והנחיות הקורונה, כשבנוסף כל המשתתפים בו נדרשו להציג בדיקת קורונה שלילית מיום האירוע ליתר ביטחון".

עם זאת, שר החוץ יאיר לפיד, שרול משמש כסגנו, שוחח עמו בתחילת השבוע בעקבות התקרית. בלשכת לפיד מסרו שרול אמר שהוא לא עבר על הנהלים, אך לפיד הבהיר לו שמצופה מאנשי ציבור להקפיד הקפדה יתרה על נראות כדי לתת דוגמה אישית.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully