וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר השתתפותו במסיבה ללא מסיכה: לפיד שוחח עם עידן רול

עודכן לאחרונה: 2.1.2022 / 18:38

בלשכת שר החוץ מסרו כי רול טען שהוא לא עבר על הנהלים, אך לפיד הבהיר לו כי שמצופה מאנשי ציבור להקפיד הקפדה יתרה על נראות כדי לתת דוגמה אישית. בליל השנה האזרחית החדשה תועד סגן השר ללא מסיכה במסיבה צפופה. זאת, למרות העלייה בתחלואה והתפשטות זן האומיקרון בישראל

בווידאו:סגן השר עידן רול תועד במסיבה צפופה וללא מסיכה/צילום: מתוך האינסטגרם של הראל סקעת

שר החוץ יאיר לפיד שוחח היום (ראשון) עם הסגן במשרדו עידן רול, בעקבות השתתפותו במסיבת הסילבסטר בניגוד להמלצות. בלשכת לפיד מסרו שרול אמר שהוא לא עבר על הנהלים, אך לפיד הבהיר לו שמצופה מאנשי ציבור להקפיד הקפדה יתרה על נראות כדי לתת דוגמה אישית.

בליל הסילבסטר תועד סגן השר רוקד ללא מסכה במסיבה צפופה. זאת, למרות העלייה בתחלואה והתפשטות זן האומיקרון בישראל. את התיעוד מהמסיבה העלה לאינסטגרם בן זוגו של סגן השר, הזמר הראל סקעת.

עידן רול תועד במסיבה צפופה ללא מסכה. צילום מסך, אתר רשמי
רול ללא מסיכה במסיבת הסילבסטר/אתר רשמי, צילום מסך

בסרטון שהעלה סקעת לסטורי נכתבה השעה 02:13 בלילה, ורול תועד בו רוקד לצד משתתפים רבים ותפוארה חגיגית המאפיינית מסיבת סילבסטר. זמן קצר לאחר ששותף הסרטון, מחק סקעת את אותו סטורי.

מלשכתו של סגן השר רול נמסר: "מדובר באירוע פרטי שנערך על פי נהלי והנחיות הקורונה, כשבנוסף כל המשתתפים בו נדרשו להציג בדיקת קורונה שלילית מיום האירוע ליתר ביטחון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully