וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוסר המודעות של קארה: "בנט מנהל טוב את המשבר, זו עובדה"

עודכן לאחרונה: 10.1.2022 / 13:47

ברקע הזינוק בתחלואה, סגן השר מימינה שיבח בריאיון ל-103FM את התנהלות הממשלה בכל הנוגע לטיפול במגפה: "עוד שנייה הערפל ייעלם, ואתם תראו שהיה כאן ניהול טוב של ראש הממשלה. ההתנהלות של הממשלה מצוינת".

סגן השר אביר קארה מימינה אמר היום (שני) כי התנהלות הממשלה בכל הנוגע למשבר הקורונה והגל החמישי "מצוינת" וכי ראש הממשלה מנהל טוב את המגפה. את הדברים אמר בריאיון ל-103FM.

"אנחנו נמצאים בשיאו של משבר, ומאוד קשה לראות את הדברים", אמר קארה. "עוד שנייה הערפל ייעלם, ואתם תראו שהיה כאן ניהול טוב של ראש הממשלה. הניהול שלו טוב, זו עובדה, אין פה דעה".

לדבריו, גם אם לא יהיה סגר - יש סגר דפקטו. לתפיסתו, ההתנהלות של הממשלה מצוינת. עוד הוסיף כי "הגעתי לכנסת בשביל לדאוג לבעלי העסקים הקטנים והבינוניים ומי שנפגע יקבל מענה".

אביר קארה בישיבת השבעת הממשלה, 14 ביוני 2021. ראובן קסטרו
"בנט מנהל מצוין את המשבר", סגן השר קארה/ראובן קסטרו

אתמול, 21,500 ישראלים אובחנו חיוביים לקורונה - כך עולה הבוקר מנתוני משרד הבריאות. מדובר בשיא שלילי נוסף מפרוץ המגפה. גם שיעור הבדיקות החיוביות ממשיך לעלות והוא עומד על 13.3%.

בד בבד, חלה עלייה גם במספר החולים שבמצב קשה - 222 ישראלים. מקדם ההדבקה עומד על 1.95. 10% מהנדבקים החדשים הם ישראלים שכבר החלימו מקורונה או חוסנו כנדרש. סך הכול, בישראל יש כמעט 130 אלף נשאים פעילים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully