וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלחה הודעה למספר הטלפון של אחותה המתה וקיבלה תגובה אכזרית

עודכן לאחרונה: 5.2.2022 / 23:48

אישה אבלה נותרה ממוטטת לאחר ששלחה הודעה למספר הטלפון הישן של אחותה וקיבלה מבעליו החדשים תגובה חסרת התחשבות. איך אתם הייתם מגיבים?

פיית' סידמן פנתה לטיקטוק כדי לשתף את התגובה האכזרית שקיבלה מבעליו החדשים של מספר הטלפון של אחותה המנוחה. בסרטון סיפרה פייג' כי היא מדי פעם שולחת הודעות למספר הטלפון הישן של אחותה שמתה לפני שנתיים כנחמה, מאחר שזה נותן לה להרגיש שהיא עדיין שם איתה. היא מעולם לא ציפתה לתגובה - עד שקיבלה כזאת.

ההודעה האחרונה שכתבה לה הייתה: "חושבת עליך הרבה היום. אני אוהבת אותך" ולסיום הוסיפה אימוג'י של פרפר ולב סגול. יותר משבועיים לאחר ששלחה את ההודעה, פיית' נותרה המומה כשקיבלה מסרון חזרה מאחותה. היא מיהרה לפתוח את ההודעה וקיבלה פשוט את צמד המילים הבא: "טעית במספר". אוקיי, זה עוד נסלח. פייג' ניסתה להסביר וכתבה בתגובה: "אני מצטערת. אחותי נפטרה לפני שנתיים ואני עדיין שולחת לה הודעות מעת לעת. חשבתי שהמספר לא בשימוש. אני לא אכתוב יותר". במקום להביע חמלה, השולח השיב לה: "זה טלפון עסקי, בבקשה תפסיקי לשלוח הודעות". אאוץ'.

@faithsidman1

at least i got to see her name pop up on my phone one last time :-)

♬ original sound - ?????? ⚯͛

פיית' ההמומה ניסתה למצוא נחמה וכתבה: "לפחות יצא לי לראות את הפנים שלה צצות בטלפון שלי בפעם האחרונה :-)".

הסרטון צבר מעל 8.5 מיליון צפיות ואלפי תגובות של צופים מזועזעים מהתגובה חסרת הרגשות של המשיב, כשחלק מיהרו לתקוף את בית העסק שהגיב כך וקראו להביא לסגירתו.

מקרה הפוך

מרגש עד דמעות: שלחה הודעות לנייד של אביה המת מדי יום במשך 4 שנים - ופתאום קיבלה תגובה

לכתבה המלאה

ככה היא הגיבה כשהעוקבים שלה תקפו את בית העסק שהגיב לה:

אחת כתבה בתגובות: "איך מישהו יכול להיות כל כך קר? אני מצטערת מותק". אחר הוסיף: "כל מה שהוא היה צריך לעשות זה לחסום אותך כדי שתוכלי להמשיך לשלוח הודעות או לפחות להסביר בצורה יפה". צופה נוספת הסכימה: "אנשים יכולים להיות כל כך אכזריים. אני כל כך מצטערת שעברת את זה, מותק".

רבים קראו לה לחשוף את שם העסק בכדי שיוכלו להתנקם בו, אולם היא סירבה והסבירה: ""אני לא חושבת שצריך לחשוף את העסק כי למרות שהם אולי לא מוסריים, הם צודקים. זה כבר לא המספר שלה. אני גם לא מרגישה בנוח לפרסם את המספר מאותה סיבה אבל גם כי למרות שזה כבר לא, לי זה עדיין מרגיש כאילו זה המספר של אחותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully