וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המפכ"ל למשפחתו של עמאר בן ה-4: נהפוך כל אבן עד שנשים יד על הרוצחים הנתעבים

עודכן לאחרונה: 8.1.2022 / 21:24

רב ניצב יעקב שבתאי, שביקר הערב את משפחתו של בן ה-4 שנהרג מכדור תועה, קרא לכל החברה להוקיע את המחזיקים בנשק בלתי חוקי. לדבריו, יותר מ-90 אחוז מהמשאבים של משטרת ישראל מושקעים כיום בחברה הערבית

רצח בן הארבע- מפכ"ל המשטרה הגיע לביקור תנחומים בבית משפחת חוג'יראת בביר אל- מכסור/עריכה: אביעד בללי

מפכ"ל המשטרה רב ניצב יעקב שבתאי הגיע הערב לכפר ביר אל מכסור כדי לנחם את משפחתו של עמאר חג'יראת בן הארבע, שנהרג מכדור תועה. שבתאי ביקר את המשפחה במסגד, מלווה במפקד מחוז הצפון ניצב שמעון לביא, ובממונה על סיכול הפשיעה במגזר הערבי ניצב ג'מאל חכרוש.

"באתי לחבק ולחזק, בשמי ובשם כל משטרת ישראל", אמר שבתאי למשפחה האבלה, "המשטרה תהפוך כל אבן עד שנשים את היד על הרוצחים הנתעבים האלה". שבתאי קרא לכל החברה "להוקיע את אותם אנשים שמחזיקים את הנשק הבלתי חוקי. אנחנו חייבים למגר את זה מקרבנו - יהודים, לא יהודים - לא משנה". שבתאי הוסיף כי יותר מ-90 אחוז מהמשאבים של משטרת ישראל מושקעים כרגע בחברה הערבית. "אני משתתף בצערכם, כאבכם הוא כאבנו", סיים שבתאי.

חוג'יראת נהרג ביום חמישי מכדור תועה במגרש המשחקים בכפר. הירי כוון ככל הנראה לעבר משאית עפר, על ידי אלמוני שנסע במרחק רב מהמגרש. עד כה נעצרו בעקבות חקירת המקרה ארבעה חשודים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully