וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר בן 25 נפצע קשה מירי בנתניה

עודכן לאחרונה: 7.1.2022 / 7:52

הפצוע, שנורה ברחוב הטורים בעיר, טופל בזירת הירי על ידי חובשים ופרמדיקים של מד"א, ופונה במצב קשה ולא יציב לבית החולים לניאדו, שם הובהל לניתוח. זהותו של הצעיר עדיין לא ידועה

זירת הירי ברחוב הטורים בנתניה שבה נפצע צעיר בן 25 באורח קשה. דוברות איחוד הצלה, אתר רשמי
זירת הירי בנתניה/אתר רשמי, דוברות איחוד הצלה

המשטרה בנתניה חוקרת אירוע שבו נפצע קשה הערב (חמישי) גבר כבן 25. זהותו של הפצוע עדיין לא ידועה. שוטרי התחנה הוזעקו לזירת הירי ברחוב הטורים בעיר, סמוך לשעה 22:00. מדוברות מגן דוד אדום נמסר כי פרמדיקים של הארגון הגיעו למקום, שבו מצאו את הפצוע לאחר שנורה, כשמצבו קשה ולא יציב, עם פציעה חודרת.

פרמדיק מד"א איגור טרסקין וחובש מד"א דניאל יאסו סיפרו כי "הפצוע שכב על הכביש כשהוא בהכרה מעורפלת, וסובל מפציעות חודרות ומדממות בגופו. הענקנו לו טיפול ראשוני מצילחיים שכלל עצירת דימומים, ופינינו אותו במצב קשה ולא יציב לבית החולים". מבית החולים לניאדו שאליו הגיע הפצוע נמסר כי הוא הובהל לניתוח.

אתמול פעוט בן 3 נהרג מירי כדור תועה בגן משחקים בביר אל מכסור שבגליל התחתון. צוות מד"א שהוזעק למקום העניק לפעוט טיפול רפואי וביצע בו פעולות החייאה לאחר שנמצא ללא דופק וללא נשימה. הפעוט, עאמר חוג'יראת, פונה לבית החולים רמב"ם בחיפה במצב קריטי, כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפציעת ירי ומאוחר יותר קבעו הרופאים את מותו.

לפני שבוע, צעיר בשנות ה-20 לחייו נפצע קשה מירי מאבטח לאחר שפתח באש לעבר מועדון באזור הצ'ק פוסט בחיפה, ככל הנראה מקטנוע חולף. הוא פונה בידי מד"א לבית החולים רמב"ם בעיר כשהוא מורדם ומונשם.

  • עוד באותו נושא:
  • ירי
  • נתניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully