וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעיר פתח באש לעבר מועדון בחיפה ונפצע קשה מירי מאבטח המקום

עודכן לאחרונה: 31.12.2021 / 14:30

הרקע לתקרית לא ברור. שני חשודים ביצעו את הירי לעבר המועדון, שבאזור הצ'ק פוסט מקטנוע חולף. המשטרה פתחה בסריקות לאיתור החשוד השני. המאבטח, תושב עכו בן 46, עוכב לחקירה ושוחרר למעצר בית. "החשוד אמנם הפעיל את נשקו אולם עשה זאת כדי להציל חיי אדם אחרים"

זירת הירי מחוץ למועדון ברחוב ההסתדרות בחיפה/תיעוד מבצעי מד"א

צעיר בשנות ה-20 לחייו נפצע הלילה (שישי) באורח קשה מירי מאבטח לאחר שפתח באש לעבר מועדון באזור הצ'ק פוסט בחיפה, ככל הנראה מקטנוע חולף. הוא פונה בידי מד"א לבית החולים רמב"ם בעיר כשהוא מורדם ומונשם.

מהמשטרה נמסר כי הרקע לתקרית, שהתרחשה בשדרות ההסתדרות בעיר, לא ברור. מחקירה ראשונית עלה כי שני חשודים ביצעו את הירי לעבר המועדון. "המשטרה פתחה בסריקות אחר מבצע נוסף, לצד איסוף ממצאים בזירה, במסגרת חקירה שנפתחה", נמסר. המאבטח, תושב עכו בן 46, עוכב לחקירה. החוקרים מייחסים לו פציעה בזדון וירי באיזור מגורים והמשטרה ביקשה להאריך את מעצרו בשבעה ימים. כמו כן, הוטל צו איסור פרסום על כל פרט מהחקירה וזהות החשודים.

בסיום דיון הארכת מעצרו של המבטח, השופט הורה לשחרר אותו למעצר בית וקבע כי "החשוד אמנם הפעיל את נשקו אולם עשה זאת כדי להציל חיי אדם אחרים".

בווידאו: שחזור מאבטח המועדון בחיפה את תקרית הירי/ללא
זירת הירי מחוץ למועדון בשדרות ההסתדרות בחיפה. תיעוד מבצעי מד"א, מד"א
זירת הירי מחוץ למועדון בחיפה, הלילה/מד"א, תיעוד מבצעי מד"א
זירת הירי מחוץ למועדון בשדרות ההסתדרות בחיפה. דוברות המשטרה,
זירת הירי מחוץ למועדון בחיפה, הלילה/דוברות המשטרה

עו"ד רונן חליוה המייצג את המאבטח אמר בדיון הארכת מעצרו כי "הסיטואציה הזו הזויה. מדובר באירוע שאירע בשעות הבוקר המוקדמות. אופנוע חלף ליד מועדון בו בילו באותה העת למעלה מ-300 חיילים בשירות סדיר. רוכבי האופנוע החלו לירות על המועדון ומזל שהמאבטח התעשט והגן על החיילים והמקום". עוד הוסיף חליוה כי "התפקיד של המאבטח לשמור על הבליינים ועל המועדון. במקום שיקבל תעודות וישבחו אותו מובילים אותו כאחרון העבריינים לבית המשפט. הוא פעל כפי שמצופה ממנו, על פי החוק, והגן על כולם".

פראמדיק מד"א איימן ארנאוט וחובש על אופנוע מד"א איתי מזור שהוזעקו לזירה סיפרו כי "ראינו צעיר בשנות העשרים שוכב על הכביש מחוסר הכרה, הוא סבל מפציעה חודרת. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל הרדמה והנשמה ופינינו אותו לבית החולים תוך המשך טיפול כשמצבו קשה ולא יציב".

  • עוד באותו נושא:
  • חיפה
  • ירי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully