וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גדעון סער במתקפה על אילה חסון: "רודפת אנשים ומציגה עצמה כנרדפת"

עודכן לאחרונה: 5.1.2022 / 16:03

שר המשפטים תקף בראיון ב-103FM את עיתונאית חדשות 13, ברקע התחקיר שפרסמה נגד חברת מפלגתו, וטענתה לפיה אסר על חברי מפלגתו להתראיין אצלה. "כל התוכניות שלה זה ונדטה אחת גדולה", אמר, "אפשר לקרוא לתוכנית 'טינופים על גדעון סער ומנדלבליט ובסוף תחזית מזג אוויר'"

גדעון סער בישיבת סיעת תקווה חדשה, 13 בדצמבר 2021. יונתן זינדל, פלאש 90
"פשוט לא מתייחס". סער/פלאש 90, יונתן זינדל

שר המשפטים גדעון סער תקף היום (רביעי) את עיתונאית חדשות 13, אילה חסון: "רודפת אנשים בלהט ומציגה את עצמה כנרדפת". את הדברים אמר בראיון ב-103FM. "הגברת הזאת והקשקושים שלה אינם ראויים לתגובה", אמר. "היא יכולה להמשך ולקשקש, אני פשוט לא מתייחס".

את הדברים אמר ברקע טענותיה של חסון, לפיהן סער הורה לחברי מפלגתו לא להתראיין אצלה לאחר שפרסמה בחודש יולי כתבה לפיה ח"כ שרן השכל מתקווה חדשה הגישה הצעת חוק לפיצול מועצה האזורית כסרא-סמיע בצפון הארץ מכיוון שבכפר סמיע זכתה מפלגתה בתמיכה של 42% ‏ובכפר כסרא הליכוד ניצח ברוב של 72%.

לתחקיר סער קרא "אסופה של פייק ניוז" וטען כי "כל התוכניות שלה זה ונדטה אחת גדולה - אפשר לקרוא לתוכנית 'טינופים על גדעון סער ומנדלבליט ובסוף תחזית מזג אוויר'". הוא התייחס גם לפרטי התחקיר ואמר כי " אפשר להתווכח אם צריך לפצל או לא לפצל את שני הכפרים אבל לא להבין שהכנסת עשתה את זה בחקיקה בתקופה הלא רחוקה הרבה מאוד פעמים? זה פשוט בדיחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully