וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנט: תוצאות ראשוניות מראות - עלייה של פי 5 בנוגדנים בתוך שבוע מהחיסון הרביעי

עודכן לאחרונה: 4.1.2022 / 15:23

ראש הממשלה בביה"ח שיבא בתל השומר. "בתי החולים נערכים לקליטה גדולה של מאושפזים עם אומיקרון. הבשורות הטובות - החיסונים עובדים", אמר. הוא התייחס גם להתרסקות המסוק מול חופי חיפה: "זה יום קשה למדינת ישראל, איבדנו שני בנים"

בווידאו: בנט מעדכן בבית החולים שיבא על תוצאות המחקר בחיסון הרביעי/מערכת וואלה!

ראש הממשלה נפתלי בנט ביקר היום (שלישי) בבית החולים שיבא בתל השומר והציג תוצאות ראשוניות של מחקר החיסון הרביעי נגד קורונה. לפי הממצאים, המנה הנוספת מגדילה פי 5 בכמות הנוגדנים לנגיף - מממוצע 331 לממוצע 1,690.

"סופת האומיקרון הולכת וגדלה - קנינו חמישה שבועות יקרים מפז שבהם מדינת ישראל נערכה", אמר ראש הממשלה. "אנחנו רואים את ההיערכות בבתי החולים כאן ובכל הארץ, לקליטה של מספר גדול מאוד של מאושפזים קשים באומיקרון. הגל מזנק וצפויים לרבבות מאומתים כבר בימים הקרובים. הבשורות הטובות - החיסונים עובדים".

ראש הממשלה, נפתלי בנט, ביקר במרכז הרפואי שיבא-תל השומר, ושמע את תוצאות המחקר הראשוניות שערכה פרופ׳ גילי רגב אודות החיסון הרביעי 4 בינואר 2022. עמוס בן גרשום, לשכת העיתונות הממשלתית
"מבקש להשתתף בצערן של משפחות שחייני ופוגל". בנט בשיבא תל השומר/לשכת העיתונות הממשלתית, עמוס בן גרשום

פרופ' גילי רגב יוחאי, מנהלת היחידה למניעה ובקרת זיהומים בבית החולים שיבא, הייתה זו שהציגה את התוצאות ראשוניות של שבוע ממתן החיסון הרביעי.

"גילי עוקבת אחר דעיכת החיסונים ומתי צריך בוסטר - בזכות המחקר שלך התקדמנו, אחרינו כל העולם, את הצלת בלי להגזים הרבה מאוד חיי אדם", אמר בנט בתגובה לדבריה של רגב יוחאי, וקרא ראש הממשלה לציבור להתחסן: "תחסכו עוגמת נפש של בידודים וחלילה תחלואה קשה. אנשים מעל גיל 60 ואנשים עם מחלות רקע - שמח לבשר יחד עם פרופ' קרייס ופרופ' רגב שעורכת את המחקר, החיסון הרביעי בטוח, זה ודאי".

עוד בוואלה!

בזמן שעמדתם שעות בתור במרכז, בנגב תמצאו מתחמי בדיקות ריקים

לכתבה המלאה
חיסון קורונה רביעי בביה"ח תל השומר 28 בדצמבר 2021. ראובן קסטרו
"החיסון הרביעי בטוח, זה ודאי", מתחסנים בחיסון הרביעי בבית חולים שיבא תל השומר/ראובן קסטרו

עוד הוסיף ד"ר איתי פסח, מנהל בית החולים ספרא לילדים ומערך הטיפול הנמרץ בבית החולים שיבא, כי "החיסונים, ההנחיות של מסיכות ולא להגזים בהתקהלויות - זה נתן לנו כמה שבועות להכיר את האומיקרון, הרווחנו זמן, נתן לנו כלים מאוד טובים להתמודד עם הגל הנוכחי".

"אנחנו יודעים שישנה קורלציה גבוהה בין נוגדנים בדם לבין הגנה ממחלה קשה", הוסיף בנט באנגלית. "ישראל היא חלוצה במחקר ובפעילויות נגד הקורונה".

לצד זאת, ראש הממשה התייחס גם להתרסקות המסוק מול חופי חיפה, בה נהרגו רב-סרן חן פוגל וסגן-אלוף ארז שחייני. "עברנו אתמול לילה קשה וזה יום קשה למדינת ישראל", אמר. "איבדנו שני בנים, שני טייסים, ממיטב בנינו, בתאונה בים. אני מבקש להשתתף בצערן של משפחות שחייני ופוגל על האובדן של סא"ל ארז שחייני ורס"ן חן פוגל, אנשים שמסרו את חייהם למען ביטחון ישראל, יום אחרי יום, לילה אחרי לילה". עוד הוסיף בנט כי הוא מבקש למסור החלמה מהירה לקצין שנפצע בהתרסקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully