וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צלמו וספרו: וואלה! אתכם בתור לבדיקות הקורונה

עודכן לאחרונה: 3.1.2022 / 12:34

גם אתם נתקעתם בתורים לבדיקות הקורונה? צלמו סרטון קצר ממתחם הבדיקות ושלחו אלינו הצעות איך לדעתכם כדאי לקצר את זמני ההמתנה ולהימנע מהעומסים הבלתי נסבלים

אלפי ישראלים הגיעו בימים האחרונים למתחמי הבדיקות לקורנה הפזורות ברחבי הארץ ונתקלו בתורי ענק. רבים מצאו עצמם עומדים במשך שעות בתור ארוך עם ילדים, אחרים הפסידו יום עבודה ונאלצו לבטל תוכניות עד שהצליחו לבגיע לבדיקת המטוש שאליה חיכו.

גם אתם נתקעתם בתורים לבדיקות הקורונה? צלמו סרטון קצר ממתחם הבדיקות ושלחו אלינו הצעות איך לדעתכם כדאי לקצר את זמני ההמתנה ולהימנע מהעומסים הבלתי נסבלים.

סמסו לנו את הסרטונים למערכת וואלה!: 050-2151765

בדיקות קורונה,מתחם הספריה שאול המלךתל אביב, 2 בינואר 2022. ראובן קסטרו
תור לבדיקת קורונה בתל אביב, אתמול/ראובן קסטרו

אסתר אדרי שעמדה הבוקר בתור במתחם הבדיקות ביס פלאנט ראשון לציון אמרה כי "אפשר לעשות הכוונה של רכבים . אלו שיש להם כבר את הקוד יהיהו בתור מהיר, ומי שלא הוציא קוד יהיה בתור אחר". עוד הוסיפה כי " צריך שיפתחו עוד מתחמים בערים גדולים, ושבבתי הספר שנאמן קורונה יבדוק את אנשים הצוות והילדים לפני הכניסה לבית הספר, זה יוכל למנוע בידודים מיותרים ובדיקות מיותרות".

אמיר סין, שחיכה בתור לבדיקות pcr של פיקוד העורף בנהריה אמר כי לפי דעתו "צריך שיפתחו את מתחמי הבדיקות ליותר שעות. גם בלילות. המקום בנהריה למשל עובד היום מ-10 בבוקר ועד 18 אחר הצהריים. יותר שעות פתיחה על פני היממה גם יפזר עומס על המעבדות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully