וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הירי לעבר מועדון בחיפה: הוארך מעצר החשוד שנלכד בנתב"ג, המשטרה מייחסת לו ניסיון לרצח

עודכן לאחרונה: 1.1.2022 / 22:18

ביהמ"ש האריך ב-5 ימים את מעצרו של אחד משני המעורבים בירי לעבר מועדון ריקודים בצ'קפוסט בעיר. הוא נתפס בנתב"ג מוקדם יותר, בעת שלפי החשד ניסה להימלט מהארץ. איסור פרסום חל פרטיהם האישיים של החשודים

בית משפט השלום בחיפה האריך הערב (שבת) בחמישה ימים את מעצרו של אחד משני החשודים במעורבות בירי לעבר מועדון אדיסון בשדרות ההסתדרות בחיפה, שבה נפצע קשה אחד מהיורים. החשוד נתפס אמש בנמל התעופה בן גוריון, כשלפי החשד הוא ניסה להימלט מהארץ, והמשטרה מייחסת לו ניסיון רצח, קשירת הקשר לפשע עבירות בנשק ועבירות נוספות. בחקירתו הוא שומר על שתיקה.

מעצרו של החשוד, בעל בית קפה נרגילות, הוארך בהסכמת עו"ד אביעד חייט המייצג אותו להמלצת השופטת אורית קנטור שקבעה כי קיים יסוד סביר לחשדות המיוחסים לו.

זירת הירי מחוץ למועדון בשדרות ההסתדרות בחיפה. דוברות המשטרה,
זירת הירי בחיפה/דוברות המשטרה

ביום שישי בלילה פתחו שני צעירים באש לעבר המועדון שבאזור הצ'ק פוסט. השניים היו רכובים על אופנוע. השומר במועדון, תושב עכו בן 46, פתח באש לעברם. מהירי נפצע קשה אחד הצעירים ופונה לבית החולים רמב"ם. החשוד השני הצליח להימלט - ונתפס לאחר מכן בנתב"ג.

המשטרה עצרה את המאבטח וביקשה להאריך את מעצרו בשבעה ימים בחשד שפתח בירי בזדון באזור מגורים, ואולם השופט שחרר אותו למעצר בית וקבע שהוא אכן הפעיל את נשקו, אבל עשה זאת כדי להציל חיי אחרים. אין שינוי במצבו של שותפו שמאושפז בטיפול נמרץ ברמב"ם עם פגיעת ראש קשה, מורדם ומונשם.

  • עוד באותו נושא:
  • חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully