וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשוד בירי במועדון בחיפה נעצר בנתב"ג כשניסה להימלט מהארץ

עודכן לאחרונה: 1.1.2022 / 17:48

שוטרי מרחב נתב"ג עצרו את הגבר, תושב עכו, שחשוד בירי לעבר מועדון אדיסון בעיר. מצבו של שותפו שנורה על ידי מאבטח מוסיף להיות קשה. המשטרה תחליט הערב אם לבקש את הארכת מעצרו, בהתאם להתפתחויות בחקירה. צו איסור פרסום הוטל על פרטי החקירה ועל זהות החשודים

זירת הירי מחוץ למועדון ברחוב ההסתדרות בחיפה/תיעוד מבצעי מד"א

המשטרה עצרה אתמול (שישי) בנמל התעופה בן גוריון תושב עכו, בחשד למעורבות באירוע הירי לעבר מועדון אדיסון בשדרות ההסתדרות בחיפה, שבו נפצע קשה אחד מהיורים. החשוד נעצר בעת שעל פי החשד ניסה להימלט מהארץ בטיסה לאיסטנבול. עוד נמסר כי החשוד הוא בעל בית קפה נרגילות.

חקירת האירוע הוטלה על היחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב אשר. החשוד נעצר על ידי שוטרי מרחב נתב"ג והוא הועבר ליל"פ. צו איסור פרסום הוטל על פרטי החקירה ועל זהות החשודים. המשטרה תחליט הערב אם לבקש את הארכת מעצרו, בהתאם להתפתחויות בחקירה.

זירת הירי מחוץ למועדון בשדרות ההסתדרות בחיפה. דוברות המשטרה,
המאבטח שוחרר למאסר בית. זירת הירי מחוץ למועדון אדיסון/דוברות המשטרה

כזכור, ביום שישי בלילה פתחו שני צעירים באש לעבר מועדון באזור הצ'ק פוסט. השניים היו רכובים על אופנוע. השומר במועדון, תושב עכו בן 46, פתח באש לעבר. מהירי נפצע קשה אחד הצעירים ופונה לבית החולים רמב"ם. החשוד השני הצליח להימלט. המשטרה עצרה את המאבטח וביקשה להאריך את מעצרו בשבעה ימים בחשד שפתח בירי בזדון באזור מגורים, ואולם השופט שחרר אותו למעצר בית וקבע שהוא אכן הפעיל את נשקו, אבל עשה זאת כדי להציל חיי אחרים. אין שינוי במצבו של שותפו שמאושפז בטיפול נמרץ ברמב"ם עם פגיעת ראש קשה, מורדם ומונשם.

סניגורו של החשוד עו"ד אביעד חייט אמר לוואלה! כי "מדובר בפרשה טרייה והחקירה רק החלה. נבקש להתאזר בסבלנות בטרם חורצים דינו של אדם וקובעים קביעות בשלב חקירתי זה. מרשי ביקר בטורקיה במספר רב של הזדמנויות בשנים האחרונות, ובשלב זה נבקש שלא להוסיף בכדי לא לפגום בחקירה".

  • עוד באותו נושא:
  • ירי
  • חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully