וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעיר הואשם במעורבות בניסיון חיסול מפקד כלא, אחד המתנקשים נהרג מפיצוץ הרימון

עודכן לאחרונה: 30.12.2021 / 12:21

כתב אישום הוגש נגד בן 24 מבאר שבע בעבירות של חבלה בכוונה מחמירה והיזק בחומר נפיץ. מתנקש נוסף, סרגיי שימן, מת מפיצוץ הרימון ליד ביתו של מפקד כלא אשל. הרוצח הסדרתי אדם איטל, המרצה 4 מאסרי עולם, היה חשוד במעורבות בניסיון רצח

גבר בן 30 נהרג בבאר שבע מפיצוץ רימון בידו./יניר יגנה

כתב אישום הוגש היום (חמישי) נגד צעיר בן 24 מבאר שבע בחשד למעורבות בניסיון חיסול מפקד כלא אשל בחודש שעבר. מתנקש נוסף, סרגיי שימן בן ה-30, נהרג מפיצוץ הרימון. הרוצח הסדרתי אדם איטל היה חשוד במעורבות במעשה, אך החשדות נגדו הוסרו והוחלט לא להגיש נגדו כתב אישום.

לפי כתב האישום, בזמן שירדן אסייג שהה במעצר בית בתנאים מגבילים, סיכם עם שיימן, להם הייתה היכרות מוקדמת, לפגוע במפקד כלא אשל. השניים הגיעו סמוך לבית של מפקד הכלא בבאר שבע, כשהם נושאים ומובילים רימון יד, בלא רשות על פי דין להחזקתו. סרגיי התקרב אל הבית, בעוד אסייג המתין לו בסמוך בכדי שיוכל למלטו לאחר השלמת התכנית.

סרגיי אחז את הרימון בידו הימנית, ושלף את הנצרה במטרה לזרוק את הרימון אל עבר הבית, אולם הרימון התפוצץ בידו. כתוצאה מפיצוץ הרימון, נקטעה כף ידו ונגרמו לו עשרות פציעות בפלג גופו העליון ובראשו, שהובילו לנזק מוחי חמור שגרם למותו. כמו כן, בעקבות הפיצוץ נגרם נזק לרכבים אשר חנו בסמוך ולגדר בית סמוך.

גבר בן 30 נהרג בבאר שבע מרימון שהתפוצץ בידו. 12 בנובמבר 2021. יניר יגנה, מערכת וואלה!
זירת האירוע בבאר שבע/מערכת וואלה!, יניר יגנה

איטל בן ה-24 מרצה ארבעה מאסרי עולם בגין רצח ארבעה בני אדם. עורכת הדין אליז קסטנטני המייצגת את איטל מסרה: "מרשי נעצר בגין חשדות קשים והוחזק עד כה כחודש ימים בתנאים קשים ובלתי אנושיים. כפי שכבר אמרתי בתחילת הפרשה מרשי הכחיש ומכחיש כל קשר למיוחס לו. טענות אלה באו לידי ביטוי בהחלטת היחידה החוקרת שלא להמשיך את ההליך בעניינו וסופו של דבר היחידה החוקרת החליטה שלא להגיש נגדו כתב אישום".

מוקדם יותר, בריאיון ל-103FM, אמרה בתגובה לשאלה על מעורבותו בניסיון הרצח של בכיר השב"ס כי "אין שום דבר, ממה שאנחנו יודעים - ההפך הוא הנכון. מרשי כבר חצי שנה לא נמצא בכלל באזור הדרום הוא שוהה במתקן כליאה במרכז הארץ אנחנו לא מבינים את החקירה שמתנהלת כלפיו ואנחנו כאן כדי להבהיר את הטענות האלה גם בביהמ"ש".

עוד בוואלה!

גבר בן 30 נהרג בבאר שבע מפיצוץ רימון שהחזיק בידו

לכתבה המלאה
אדם איטל שרצח שני נערים, גזר דין, בית המשפט בבאר שבע, יולי 2011. אלברטו דנקברג
איטל/אלברטו דנקברג

מהמשטרה נמסר: "מעצרו של תושב באר שבע, החשוד כי היה בצוותא עם ההרוג, הוארך מעת לעת בחשד לקשר לפשע, שימוש בחומר נפיץ, אחזקת אמל"ח, נסיון חבלה בכוונה מחמירה. עם תום מלאכת החקירה בידי חוקרי ימ"ר נגב הגישה פרקליטות דרום הצהרה כי בכוונתה להגיש כתב אישום ומעצרו הוארך עד מחר ה-30.12".

האירוע התרחש בחודש נובמבר כשגבר בן 30 ניסה נהרג מפיצוץ של רימון ברחוב שטיינברג בבאר שבע. צוות מד"א הגיע לזירת האירוע ולאחר ניסיונות החייאה קבע את מותו של הגבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully