וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה אדרי ימונה לתפקיד יו"ר הוועדה לאנרגיה אטומית

עודכן לאחרונה: 29.12.2021 / 20:19

אדרי, שמכהן כעת במשרד הביטחון כממונה על ההתגוננות מפני נגיף הקורונה ועל האמצעים המיוחדים, יחל את תפקידו החדש בחודש יולי 2022. "הוא האדם הנכון בזמן הנכון" אמר ראש הממשלה נפתלי בנט

ראש הממשלה נפתלי בנט, הודיע היום (רביעי) על מינויו של תא"ל (במיל') משה אדרי לתפקיד יו"ר הוועדה לאנרגיה אטומית. המינוי ייכנס לתוקף בחודש יולי 2022.

"משה אדרי הוא האדם הנכון בזמן הנכון. ביצועיו המרשימים, הבנתו המעמיקה ונכונותו להירתם לכל משימה ברמה הלאומית, הותירו עליי רושם עמוק עוד בתפקידי כשר הביטחון", אמר ראש הממשלה נפתלי בנט. עוד הוסיף בנט כי "אין ספק שאדרי יעמוד באתגרים ובמשימות הכבירות שהמציאות האזורית מזמנת".

תא"ל (במיל׳) משה אדרי -יו"ר הוועדה לאנרגיה אטומית. אריאל חרמוני, משרד הביטחון
ימונה לתפקיד יו"ר הוועדה לאנרגיה אטומית, משה אדרי/משרד הביטחון, אריאל חרמוני

אדרי בן ה-59 מכהן כיום כממונה על ההתגוננות במשרד הביטחון, במסגרת תפקיד זה הוא מרכז את הטיפול בנגיף הקורונה ברמה הלאומית. כמו כן, מכהן אדרי במשרד הביטחון גםכממונה על האמצעים המיוחדים (אמ"ם). אדרי הוא בעל תואר ראשון בלימודי המזרח התיכון ואפריקה מאוניברסיטת חיפה, ותואר שני במדיניות ציבורית מאוניברסיטת בר אילן,

לאורך 31 שנות שירותו בצה"ל, כיהן תא"ל (במיל') אדרי בשורת תפקידים בכירים, בהם מפקד יחידת החילוץ והפינוי הקרבי בחיל האוויר 669, מפקד הכוחות המיוחדים בחיל האוויר (יחידות 669 ושלד"ג), מפקד בסיס בחיל האוויר וראש חטיבת האמצעים המיוחדים במטה הכללי. עם שחרורו מצה"ל בשנת 2011 בדרגת תת-אלוף, כיהן במשך כשלוש שנים וחצי כראש מערך בוועדה לאנרגיה אטומית והחל משנת 2015 הוא מכהן בתפקידיו הנוכחיים במשרד הביטחון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully