וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרגדיה בלידה: יולדת קרסה בפתאומיות בבית החולים ומתה

עודכן לאחרונה: 29.12.2021 / 14:26

היולדת, שלא סבלה ממחלות רקע, עברה החייאה ממושכת על ידי הצוות הרפואי במעייני הישועה, אך לבסוף נקבוע מותה. היא קרסה באופן פתאומי, ככל הנראה בעקבות תסחיף. הודעה הועברה למשרד הבריאות

יולדת בת 21 מתה היום (רביעי) לאחר שעברה לידה שקטה בביתה. היולדת קרסה באופן פתאומי ולאחר נסיונות החייאה, נקבע מותה בבית החולים מעייני הישועה, בבני ברק, בעקבות תסחיף. כמו כן נמסר כי היא לא סבלה ממחלות רקע. הודעה נמסרה למשרד הבריאות.

בשבוע שעבר יולדת בת 31 מתה בירושלים לאחר שמצבה התדרדר בעקבות מחלת השפעת, בה חלתה. היא אושפזה בבית החולים הדסה הר הצופים בירושלים במשך שבועיים, במהלכם נולד התינוק, כשהוא בריא. האישה הובאה לבית החולים לפני שבועיים לנוכח התדרדרות משמעותית של השפעת ממנה סבלה. עם אשפוזה עברה ניתוח קיסרי במהלכו נולד התינוק, ולאחריו היא הונשמה והורדמה בשל סיבוכים נשימתיים.

בית חולים מעיני הישועה, בני ברק, 8 באוקטובר 2020. ראובן קסטרו
ביה"ח מעייני הישועה/ראובן קסטרו

לפני כחצי שנה מתה יולדת בת 31 במהלך לידה בבית החולים סורוקה שבבאר שבע. מערכות גופה של האישה, שהייתה בשבוע ה-40 להיריונה, החלו לקרוס באופן מפתיע בשלב מוקדם של הלידה והיא הובהלה לחדר ניתוח כשמצבה הוגדר קריטי. צוות הרופאים חיבר אותה למכונת לב-ריאה, אך במהלך הלילה היא מתה. התינוקת יולדה בניתוח חירום כשמצבה הוגדר יציב.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully