וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שעות לאחר שאותר על ידי המשטרה: רכב עם סמים עלה באש בחיפה

עודכן לאחרונה: 28.12.2021 / 20:04

המשטרה מצאה את הרכב בחניון של בניין מגורים, ורוקנה את הסמים והציוד ממנו. מסמכים וטביעות אצבעות שאותרו בו קשרו אותו לכאורה לתושב העיר המוכר למשטרה, אולם הוא טען שנטש את הרכב לפני 4 שנים, והכחיש את הפעילות הפלילית בו. כמה שעות לאחר מכן הרכב נמצא בוער

בבית משפט השלום בחיפה הוגש היום (שלישי) כתב אישום נגד תושב העיר מתן שיינר בן 25, בגין אחזקת סמים שלא לשימוש עצמי ושיבוש הליכי חקירה. זאת, לאחר שרכב שלכאורה נקשר לשיינר, אותר על ידי המשטרה כשהוא עם סמים בתוכו, ובאופן מסתורי עלה באש כמה שעות לאחר מכן.

החקירה החלה לפני כשלושה שבועות כשדיירים בבניין מגורים בשכונת רמת הדר בעיר התלוננו אודות רכב חשוד ללא לוחיות רישוי, שננטש בחניון התת-קרקעי בבניין. בלשי התחנה שהגיעו למקום ביום שלישי, 7 בדצמבר, מצאו בו קופסאות פלסטיק ובהן יותר משני קילוגרם קנאביס, משקל אלקטרוני, שקיות ניילון קטנות מוכנות להפצה וכן שלוש מנות של קוקאין, גם הן בשקיקים. הם התרשמו שמדובר במעין תחנת סמים "על גלגלים", ומסמכים וטביעות אצבעות שנמצאו ברכב קשרו אותו לכאורה לשיינר, המוכר להם היטב.

השוטרים תפסו את הסחורה, והרכב נותר בינתיים חונה, אך לא לאורך זמן. כבר באותו יום, בסביבות השעה 20:30, נתגלה הרכב הזה עולה באש כקילומטר משם, על דרך עפר סמוך לחורשה ברחוב הרב קניאל שבשכונת רמת ויז'ניץ. כבאי חיפה שהוזעקו למקום הבחינו ברכב כשהוא בוער כולו, השתלטו על השריפה במהירות ומנעו את התפשטותה. הרכב נשרף כליל. מיד עלה חשד כי הוצת, אבל החשד לא הבשיל לכלל אישום וכתב האישום אינו מייחס את ההצתה לאיש.

מכונית ובה תחנת סמים עלתה באש בחיפה. דצמבר 2021. תיק החקירה, דוברות משטרת ישראל
עלה באש שעות ספורות לאחר שהמשטרה איתרה אותו. הרכב לאחר הדליקה/דוברות משטרת ישראל, תיק החקירה

על פי כתב האישום, באותו ערב שיינר ואלמונים הגיעו לנציג ועד הבית, דרשו לצפות במצלמות האבטחה של הבניין, ולאחר שצפו בהן החליפו את מכשירי ההקלטה שתיעדו את מקום חניית הרכב. כששוטרים הגיעו למכשירי ההקלטה האלה מאוחר יותר, נמצא שלא הקליטו דבר.

בחקירתו של שיינר החוקרים הציגו בפניו מסמכים שנמצאו ברכב וקושרים אותו אליו. שיינר הסביר את טביעות האצבע שלו שנמצאו על הקופסאות ברכב, בכך ששימשו בעבר לאחסון הצעצועים של ילדיו של אחיו. במשטרה אומרים כי גרסתו נסתרת מספר רב של פעמים.

שלוחת התביעות של מחוז חוף שהגישה את כתב האישום מציינת כי יש לשיינר שש הרשעות קודמות על עבירות סמים, וכי שני מאסרים על תנאי מרחפים מעל ראשו. התובע, עו"ד יהונתן זוהר קנימח, ביקש את הארכת מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים כנגדו.

הסניגור, עו"ד יובל זמר, המייצג את מתן שיינר, מכחיש את המיוחס לו מאז מעצרו. לדבריו, הוא אך קיבל את כתב האישום וכי יוכל להגיב לגופו של עניין רק לכשיעיין בתיק החקירה.

  • עוד באותו נושא:
  • חיפה
  • סמים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully