וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנט על שיחות הגרעין עם איראן: "אנחנו לא 'דובי לא-לא', יכול להיות הסכם טוב"

עודכן לאחרונה: 28.12.2021 / 11:06

רה"מ אמר בריאיון לגל"צ כי לא יתנגד לכל הסכם אפשרי בין המעצמות לאיראן בעניין הגרעין. הוא התייחס לגל הטרור ביו"ש, לפינוי המאחז חומש ואפשרות של פינוי חאן אל-אחמר. עם זאת, הוא השיב באופן לא נחרץ ואף מבלבל. בנט רמז כי אינו פוסל סגר

בווידאו: בנט מיציע המבודדים בכנסת: "האופוזיציה מסכנת חיים, איבדתם את זה"/צילום: ערוץ הכנסת

ראש הממשלה, נפתלי בנט, אמר הבוקר (שלישי) כי לא יתנגד לכל הסכם אפשרי בין המעצמות לאיראן בנושא הגרעין, זאת בצל חידוש השיחות בווינה. "נפעל באופן ענייני, אנחנו לא דובי לא-לא. בסופו של דבר, בוודאי שיכול להיות הסכם טוב", אמר בריאיון לגל"צ.

בעניין גל הטרור ביהודה ושומרון אמר ראש הממשלה כי "רואים מגמה של הרמת ראש של טרור בודדים. כוחות הביטחון עובדים על זה, ואני עוקב באופן צמוד. הרשות הפלסטינית משחקת משחק כפול - גם בימים אלה הם מעבירים כספים למשפחות מחבלים ולמחבלים. מצד שני, יש שיתופי פעולה מסוימים".

בנט נשאל גם בנוגע לפינוי הישיבה במאחז חומש, שבו נרצח יוהדה דימנטמן בפיגוע הירי - לעומת אי פינויו של הכפר הבלתי חוקי חאן אל-אחמר: "קודם כל אני משתתף בצערה של משפחת דימנטמן. לגבי הישיבה - הישיבה פונתה מספר פעמים במשך השנים, נדמה לי בפעם האחרונה בממשלת נתניהו-סמוטריץ' כשהייתי באופוזיציה. אני לא זוכר שסמוטריץ' עשה מזה עניין, אבל הישיבה עכשיו לא פונתה".

"אני נמצא בדיאלוג גם עם שר הביטחון, שאני חושב שהוא עושה עבודה חשובה מאוד בהרגעת השטח, ואני מכאן קורא לכולם לקרר ולהרגיע. על חאן אל אחמר אמר: "אנחנו כרגע גם בתחום הזה פועלים בצורה שקטה מנסים לגבש איזשהו מהלך".

ראש הממשלה נפתלי בנט בישיבת ממשלה, 19 בדצמבר 2021. אמיל סלמן, פול
בנט/פול, אמיל סלמן

במהלך הריאיון ראש הממשלה נשאל על אפשרות של הטלת סגר נוסף, לאור ההתפשטות המהירה של זן האומיקרון, ולא פסל אפשרות זו: "האומיקרון מדבק בצורה בלתי רגילה. אנחנו עומדים בפני עלייה משמעותית בהיקף המאומתים. מטרתנו היא שמירה על בריאות הציבור תוך שמירה על המשק. באומיקרון זה יותר מורכב, אבל אם כולנו נירתם נוכל לצמצמם ככל האפשר את הפגיעה בכלכלה ובחינוך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully