וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממשלה בבידוד: בנותיהם של בנט ושאשא-ביטון נדבקו בקורונה

עודכן לאחרונה: 26.12.2021 / 14:49

בנט עזב את ישיבת הממשלה עם היוודע תוצאות הבדיקה ושר המשפטים המשיך לנהל אותה במקומו. עד לקבלת תוצאת בדיקת PCR שלילית, הוא ישהה בבידוד ביתי. גם שרת החינוך ממתינה בביתה לקבלת תוצאות בדיקה. מוקדם יותר אובחנה גם עובדת בלשכת רה"מ כחיובית לנגיף

בנט: "הגל החמישי החל, המטרה - חיסון הילדים כמה שיותר מהר"/צילום: לע"מ, עריכה: ליר שפיגלר

בתו של ראש הממשלה נדבקה בקורונה - כך הודיעה היום (ראשון) לשכתו.ראש הממשלה עזב את ישיבת הממשלה בעקבות ההודעה על כך, ושר המשפטים גדעון סער יחליף אותו בניהול הישיבה.

בנט עצמו יצא שלילי לקורונה בבדיקת אנטיגן שנערכה הבוקר בכניסה לישיבת הממשלה, ובכל זאת הוא ייכנס לבידוד ביתי, בנפרד מבתו, ויעבור בדיקת PCR נוספת. "ראש הממשלה ובני משפחתו ינהגו בהתאם להנחיות ולכללים".

בתוך כך, זמן קצר לאחר מכן נודע כי גם בתה של שרת החינוך, יפעת שאשא ביטון, נדבקה בנגיף. מסיבה זאת השרה נעדרה הבוקר מישיבת הממשלה. היא עברה בדיקת PCR, ותשהה בבידוד עד לקבלת התוצאות.

משפחת בנט בכנסת 13 ביוני 2021. אריאל זנדברג., מערכת וואלה!
משפחת בנט/מערכת וואלה!, אריאל זנדברג.

בכניסה לישיבת הממשלה הבוקר, לראשונה מאז פרוץ הקורונה, שרי הממשלה התבקשו לעבור בדיקת קורונה מהירה. ניידת מד"א הוצבה מחוץ למתחם שבו נערכת הישיבה בקיבוץ מבוא חמה שברמת הגולן, וכניסת השרים ומוזמנים נוספים לישיבה התאפשרה רק בכפוף להצגת תוצאה שלילית בבדיקה. ואמנם, אחת מעובדות משרד רה"מ אכן התגלתה בבדיקות כחיובית לקורונה. העובדת הועברה לבידוד, מבלי שבאה במגע עם ראש הממשלה או עם השרים. עובדים נוספים שבאו איתה במגע, ויצאו שליליים בבדיקות, לא משתתפים בישיבה מתוך זהירות.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully