וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההמלצה של ראש יאח"ה לשעבר: "לעשות להם האזנות סתר"

עודכן לאחרונה: 26.12.2021 / 16:11

תנ"צ בדימוס זיוה אגמי, לשעבר מפקדת היחידה הארצית לחקירות הונאה תועדה כשהיא ממליצה לחוקר פרטי לשים האזנות סתר על טלפונים של יזמים שכביכול לקחו לו כסף במסגרת השקעה כושלת. בהקלטה שפורסמה בחדשות 13 אמרה אגמי כי: "זה לא חוקי אבל זה יכול להביא לכם הרבה מידע"

בווידאו: מפקדת היחידה הארצית לחקירות הונאה, מציעה לחוקר פרטי שהתחזה ללקוח לשים האזנות סתר/עריכה: אביעד בללי

תנ"צ בדימוס זיוה אגמי, לשעבר מפקדת היחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה) והיום עורכת דין פלילית, הוקלטה כשהיא ממליצה לחוקר פרטי שהתחזה ללקוח לעבור על החוק, ולשים האזנות סתר על טלפונים של יזמים שכביכול לקחו לו כסף במסגרת השקעה כושלת. ההקלטה פורסמה לראשונה בחדשות 13.

החוקר נשלח אליה במסגרת סכסוך שיש לה עם איש עסקים בכיר. "אני חושבת שצריך ליצור להם האזנת סתר על הטלפונים", נשמעת אגמי בהקלטה, "זה לא חוקי אבל זה יכול להביא לכם הרבה מידע. הלכלוך זה לא רק משטרה, זה גם עיתונות, הוא יהרס, השם שלו יהרס, המוניטין שלו יהרס. אפשר לקחת חברת דמה ולהתחיל להוציא כל מיני כתבות שאתה לא יכול לתאר אותן, הוא אפילו לא יוכל לתבוע אותם על לשון הרע, זו חברה שעושה בכוונה כל מיני כתבות שקריות".

זויה אגמי לשעבר ראש יאח"ה. באדיבות המצולמים
אגמי/באדיבות המצולמים

"הגענו אליה כדי לקבל ייעוץ, כדי להציל את הכסף שגנבו לנו, היא ידועה, היא היתה ראש יאח"ה", סיפר האדם שהגיע אל אגמי לשיחת ייעוץ.

"הייתי בהלם, היא המליצה לי לעשות עבירות פליליות , מאותו רגע היה ברור שלא נמשיך לעבוד איתה, זה היה הזוי. אחרי הפגישה איתה הלכתי הביתה, קראתי את החוק והבנתי שהיא ממש שלחה אותי לעשות עבירה, הייתי יכול לשבת בכלא 5 שנים. היא אשכרה המליצה לי לעשות האזנות סתר - היא אמרה ככה: זה אסור אבל ככה תדעו מה הם מדברים, מה הם הולכים לעשות. לדבריו, היא לא הסתפקה בזה, היא גם אמרה: "יש לי חברה שמעלה כתבות שקריות שאי אפשר לדעת מי פרסם אותן, כתבות מכפישות, גם את זה תעשו, זה יגרום לצד השני להלחץ ולבוא לסגור איתכם. זו סחיטה, זה הזוי, זה עו"ד או עבריינית?".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

אגמי מסרה בתגובה: "מדובר בשיחה שנטען כי נערכה ביני לבין לקוח שלי. לא נמסר לי מי הלקוח, אף שאני מעריכה במי מדובר. גם לא ידוע לי האם אותו לקוח ויתר על חיסיון עו"ד-לקוח. לכן תשובתי ניתנת במגבלות החיסיון. כמי שכל חייה המקצועיים עסקה בשמירה על החוק, החוק היה ויהא תמיד נר לרגלי מעולם לא יעצתי ללקוח לעבור עבירה כל שהיא".

"אני דוחה מכל וכל את ההקשר שניתן למקטעים חלקיים של הנטען כשיחה", הוסיפה אגמי, "כנראה על ידי גורמים בעלי אינטרסנטים אישיים וכלכליים במטרה להניא אותי מטיפול בלקוחות מסויימים. זו אינה הפעם הראשונה שבה אני נחשפת ללחצים מסוג זה".

לסיום מסרה אגמי: "מבלי להיכנס לתוכן הנטען של מקטעי שיחה, יש להבחין בין ייעוץ לבצע עבירה פלילית דבר שלא נעשה על ידי מעולם, לבין שיקוף של מצב קיים, תיאור קשיים בסיפור המעשה, לרבות ציון דרכי פעולה אפשריים ותמיד תוך הדגשת האיסורים החוקיים. לא אשלים ולא אעבור לסדר היום על ניסיון הפגיעה הנואל והמופרך הזה בשמי הטוב ובמוניטין המקצועי שלי".

  • עוד באותו נושא:
  • יאח"ה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully