וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם דעיכת הסופה "כרמל": אלפי מטיילים ביקרו באתר החרמון

עודכן לאחרונה: 25.12.2021 / 16:32

4,000 מבקרים פקדו את ההר ונהנו מהשלג שנערם. עומסי תנועה כבדים נרשמו בדרך לאתר ובמקום עצמו, אליו מתאפשרת כניסה רק בהזמנה מראש. מוקדם יותר היום דווח על תקלה ברכבל והשבתתו. כמו כן, אלפים יצאו לטייל בשמורות הטבע והגנים עם העליה בטמפרטורות. מחר: התחממות נוספת

בווידאו: אלפי מטיילים ביקרו באתר החרמון/צילום: דוברות אתר החרמון

אלפי מבקרים ביקרו היום (שבת) באתר החרמון. זאת, על רקע השלג שנערם באתר בימים האחרונים ופתיחתו למבקרים לאחר דעיכת הסופה כרמל שפקדה את ישראל בשבוע החולף. הטמפרטורה שנרשמה במפלס התחתון היא 3- מעלות ומזג האוויר במקום בהיר וקר. כמו כן, נרשמו עומסי תנועה כבדים בדרך לאתר החרמון ובמקום עצמו, אליו מתאפשרת כניסה רק בהזמנה מראש.

מוקדם יותר היום הודיע צוות אתר החרמון על תקלה ברכבל והשבתתו בהתאם. הבעיה תוקנה ו-4,000 מבקרים נוכחים במקום ונהנים מהשלג שנערם.

כמו כן, אלפים פקדו את שמורות הטבע והגנים ברחבי הארץ עם דעיכת הסופה והעליה בטמפרטורות. לפי רשות הטבע והגנים כ-70 אלף טיילו בגנים הלאומיים ובשמורות הטבע. האתרים הבולטים הם הגן הלאומי ירקון תל אפק עם כ-3,000 מטיילים, הגן הלאומי מגדל צדק עם כ-2,300 ושמורת הטבע הבניאס עם כ-2,000 מבקרים. אורית שטיינפלד, מ"מ ראש חטיבת קהל וקהילה ברשות, מסרה כי "זאת בהחלט תקופה נהדרת לטייל, לצפות בזרימות החזקות בנחלי הצפון, בריכות החורף שהתמלאו במי הגשמים, ותחילת צמיחת פריחת החורף".

הגן הלאומי פלמחים. 25 בדצמבר 2021. פקדו הובגן, רשות הטבע והגנים
פלמחים, היום/רשות הטבע והגנים, פקדו הובגן
שלג בחרמון. 25 בדצמבר 2021. אתר החרמון, אתר רשמי
מבקרים בחרמון, היום/אתר רשמי, אתר החרמון
שלג בחרמון. 25 בדצמבר 2021. אתר החרמון, אתר רשמי
שלג בחרמון, היום/אתר רשמי, אתר החרמון
נחל ספונים בכרמל. 25 בדצמבר 2021. רינת רוסו, רשות הטבע והגנים
נחל ספונים, היום/רשות הטבע והגנים, רינת רוסו
חורשת טל. 25 בדצמבר 2021. שרית פאלאצי, רשות הטבע והגנים
חורשת טל, היום/רשות הטבע והגנים, שרית פאלאצי

מזג האוויר היום מעונן חלקית וחלה עלייה קלה בטמפרטורות, שעדיין נמוכות מעט מהרגיל לעונה. מחר יוסיף להיות בהיר, ובשעות הבוקר ינשבו רוחות מזרחיות ערות בהרי הצפון. כמו כן, תחול עלייה קלה נוספת בטמפרטורות, והן יהיו לרוב רגילות לעונה.

גם בהמשך השבוע יוסיף להיות נוח. ביום שני תחול עלייה נוספת בטמפרטורות, יהיה בהיר וימשיכו לנשוב רוחות מזרחיות בהרי הצפון והמרכז. ביום שלישי יהיה מעונן חלקית, ולא יהיה שינוי ניכר בטמפרטורות. ביום רביעי תחול ירידה קלה בטמפרטורות, וייתכן טפטופים לאורך מישור החוף.

הטמפרטורות החזויות להלילה ומחר: קריית שמונה 16-6 מעלות, קצרין 14-4 מעלות, צפת 12-3 מעלות, טבריה 19-7, נצרת 14-5 מעלות, חיפה 17-9 מעלות, ‏ת"א 18-8 מעלות, ירושלים 14-6 מעלות, אשקלון 17-10 מעלות, עין גדי 20-15 מעלות, באר שבע 18-5 מעלות, ערד 15-4 מעלות, מצפה רמון 13-4 מעלות, אילת 23-13 מעלות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully