וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בשיטתיות, בעורמה ובתחכום": 3 ישראלים הואשמו בהברחת שעוני יוקרה ותכשיטים לארץ

עודכן לאחרונה: 23.12.2021 / 23:15

לפי כתבי האישום, הישראלים, אבי קורן, מרים שושן בניטה ועדן קינן, פעלו יחד להברחת מוצרים בשווי מיליוני שקלים לארץ דרך נתב"ג. ההברחות בוצעו באמצעות בלדרית שהחביאה את השעונים והתכשיטים על גופה ובמזוודתה, והישראלים שיווקו ומכרו אותם ללקוחות בארץ ובחו"ל

שלושה ישראלים הואשמו היום (חמישי) בהברחת שעוני יוקרה ותכשיטים בשווי מיליוני שקלים לארץ דרך נתב"ג. לפי כתבי האישום, הישראלים, אבי קורן, מרים שושן בניטה ועדן קינן, פעלו יחד "בשיטתיות, בעורמה ובתחכום, תוך תכנון מוקפד מראש".

ההברחות השונות בוצעו באמצעות בלדרית שהביאה את שעוני היוקרה והתכשיטים מארצות שונות והחביאה אותם על גופה ובמזוודתה כשעברה בנתב"ג. הישראלים שיווקו ומכרו את מוצרי היוקרה ללקוחות בארץ ובחו"ל.

עומסים בנתב"ב 19 בדצמבר 2021. פלאש 90, אתר רשמי
שעונים ותכשיטים בשווי מיליוני שקלים. נתב"ג/אתר רשמי, פלאש 90

כתבי האישום הוגשו לבית המשפט המחוזי מרכז בלוד על ידי עו"ד עדילי דגן ועו"ד הגר פיינברג. הם מגדירים את אחד הנאשמים כ"יוזם, המתכנן והמוציא לפועל" של רשת ההברחה, ומייחסים לו עבירות של מס הכנסה ועבירות מע"מ, זאת בנוסף לעבירות של הברחת טובין בנסיבות מחמירות והטעיית פקיד מכס שמיוחסות לשלושת הנאשמים. לשניים הנוספים מיוחסות גם עבירות של הלבנת הון.

כתב האישום הוגש בעקבות חקירה יסודית ומאומצת של מחלקת חקירות מכס ומע"מ באר שבע, יחידת יהלום ובשיתוף עם יחידת יעדים ברשות המסים.

עו"ד רני שורץ המייצג את קורן מסר בתגובה: "מתחילת הדרך עושים למר קורן משפט שדה, בשעה שהיקף התיק הוא קטן דרמטית לעומת המתפרסם. חלק גדול מהסחורה היא בכלל חפצים אישיים שהובאו ארצה אגב עלייתו לישראל. נעשה כאן ניפוח של סכומים, ניפוח של סחורות וניפוח של סיפור. התיק הזה יכול היה היה להסתיים ממזמן, והתמשכות החקירה וההליכים היא בעיקר עינוי דין קשה למר קורן. אנחנו לומדים בימים אלה את כתב האישום, ואנחנו סבורים ובטוחים שיש לנו הסבר שיניח את הדעת לגורמים בפרקליטות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully