וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נפל החלון, הילדות עפו": קרוב המשפחה של הילדות מהתאונה בנגב משחזר את רגעי הנפילה

עודכן לאחרונה: 22.12.2021 / 20:38

חמיד אבו חמיד, שנכח בתאונה בה קרובות משפחתו בנות ה-9 וה-5 מהנגב, נפלו במהלך נסיעה באוטובוס, תיאר את הרגעים בהם התנתק ממנו החלון, מה שגרם לנפילתן בנסיעה. טרם ידוע מה גרם לקריסתו של החלון. נהג האוטובוס, בעל חברת ההסעות וקצין הבטיחות זומנו לחקירת משטרה

בווידאו: 2 ילדות נפלו מחלון אוטובוס בדרום ונפצעו/צילום: דוברות משטרה

חמיד אבו חמיד, קרוב משפחתם של שתי הילדות בנות תשע וחמש, שנפצעו קשה לאחר שנפלו מחלון אוטובוס בנגב, שיחזר את רגעי התאונה אמש. "נסענו לחינה באולם החתונות ברהט, וכשהיא הסתיימה המשפחה נסעה באוטובוס חזרה הביתה. בכניסה לכסייפה הנהג פנה בסיבוב, ואז כולם צעקו לנהג 'נפל החלון, הילדות עפו. הוא עצר במקום".

לדבריו, הנהג יצא לעזור לבנות שנפלו, ואמבולנס שעבר פינה את הילדות לבית החולים. טרם ידוע מה גרם להתנתקות של החלון מהאוטובוס. אמש, מיד לאחר הדיווח על התאונה לא נמצא האוטובוס, אך בהמשך המשטרה מצאה אותו והביאה אותו לזירה. בוחני תאונות דרכים ממרחב נגב בוחנים את נסיבות התאונה.

האוטובוס ממנו נפלו הילדות בכסייפה,  21 בדצמבר, 2021. דוברות משטרת ישראל
האוטובוס ממנו נפלו הילדות/דוברות משטרת ישראל

מתחקור האירוע עולה כי נהג האוטובוס פונה יחד עם שתי הילדות לקבלת טיפול רפואי, לאחר שלא חש בטוב. לבסוף התייצב לחקירת המשטרה, שם נחשד בנהיגה באוטובוס שאינו תקין. בתום חקירתו רישיונו נפסל בידי קצין תנועה למשך 60 ימים, והוא שוחרר בתנאים מגבילים.

בנוסף, בעל חברת ההסעות נחקר תחת אזהרה במטרה לבדוק האם התיר לנהג האוטובוס לנהוג בכלי תחבורה שאינו תקין. קצין הבטיחות של חברת ההסעות נחקר אף הוא תחת אזהרה. גם שניים אלה שוחררו בתנאים מגבילים, במקביל להמשך החקירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully