וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גנץ התעקש לנסוע למסדר כנפיים, ח"כ פינטו הוקפצה שוב למליאה

עודכן לאחרונה: 22.12.2021 / 9:54

שר הביטחון ישתתף בטקס בבסיס חיל האוויר בחצרים אף שאין לו קיזוז מהאופוזיציה. בשל כך, חברת הכנסת שילדה רק לפני שבועיים התבקשה להגיע להצבעות, מחשש להפסדים נוספים לקואליציה. בסביבת גנץ טענו: "הוא נוסע לטקס לזמן קצר מאוד, יימצאו פתרונות לכך"

בווידאו: ח"כ פינטו עם התינוקת במליאת הכנסת/צילום: ערוץ הכנסת

על חשבון ההצבעות בכנסת, שר הביטחון בני גנץ צפוי להשתתף היום (רביעי) בצהריים במסדר כנפיים בבסיס חצרים - למרות שאין לו קיזוז מהאופוזיציה. בשל התעקשות גנץ להשתתף בטקס, ח"כ שירלי פינטו שנמצאת שבועיים לאחר לידה הוקפצה פעם נוספת על ידי הקואליציה לכנסת, כדי למנוע הפסדים בהצבעות בהמשך היום.

בסביבת גנץ טענו בתגובה: "הוא נוסע לטקס לזמן קצר מאוד, יימצאו פתרונות לכך". ואולם, מול ההתעקשות של גנץ להשתתף בטקס, ראש הממשלה נפתלי בנט, שהיה אמור גם הוא להשתתף, בו ביטל את הגעתו. בסביבת בנט טענו כי ביטל בגלל שמדובר באירוע המוני בתקופה בה התחלואה מתפשטת, אך סביר להעריך כי בנט ביטל את השתתפותו גם בגלל מדיניות אי-הקיזוזים הנוקשה שמובילה בשבוע האחרון האופוזיציה.

גנץ. יונתן זינדל, פלאש 90
מתעקש להגיע לטקס. גנץ/פלאש 90, יונתן זינדל

חברות כנסת אינן זכאיות לחופשת לידה. זו הפעם השנייה מאז ילדה שפינטו מתבקשת להגיע למליאה להשתתף בהצבעות. בפעם הקודמת היה זה שישה ימים לאחר הלידה, לאחר שלא הושג רוב לאחת ההצבעות.

פינטו נדרשה להגיע לאחר שסגן השר במשרד ראש הממשלה, אביר קארה, החרים את ההצבעות במליאת הכנסת מחאה על החלת התו הירוק של הקניונים, וכן לנוכח מדיניות אי-הקיזוזים של האופוזיציה. בהצבעה שאליה הגיעה, אחת מהצעות החוק אושרה על חודו של קול, 60 תומכים מול 59 מתנגדים.

עוד בוואלה!

סערה במליאה: ח"כ פינטו הוקפצה 6 ימים לאחר שילדה - הקואליציה הפסידה בכל זאת

לכתבה המלאה
שירלי פינטו במהלך הצבעה במליאה 15 בדצמבר 2021. אריה לייב אברמס, פלאש 90
שירלי פינטו במליאה, לפני כשבוע/פלאש 90, אריה לייב אברמס

"בכל מקרה אחר, הייתי מבינה את שיקולי האופוזיציה שלא לאשר קיזוז, אבל הפעם נכנסנו אל עולם מקביל ומטורף בו זה הגיוני להקפיץ אישה שהרגע ילדה", האשימה אז פינטו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully