וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוטר המואשם בתקיפת נער חרדי: בן גביר הציע לי "לגשת למח"ש ולעשות סולחה"

עודכן לאחרונה: 29.12.2021 / 0:15

עורך דינו של נצ"מ מרציאנו דרש לזמן את הח"כ למשפטו, לאחר שהשוטר סיפר שפגש בח"כ בתחנת המשטרה, והוא הציע לו "לתת לילד פיצוי ולגמור את העניין". בתגובה טען בן גביר כי מדובר בזימון סרק שנועד "להקל ראש בחומרת האירוע", וכי פרטי השיחה עם מרציאנו אינם זכורים לו

בווידאו: שוטרת תועדה מכה מפגין בראשו במהלך המחאה בבני ברק/צילום: בני, חדשות כל העולם

עורך דינו של מפקד תחנת לב הבירה בירושלים נצ"מ שימי מרציאנו, המואשם בתקיפת נער חרדי בהפגנה, דרש לזמן את ח"כ איתמר בן גביר להעיד במשפטו של השוטר. זאת, בהמשך לטענת מרציאנו בדיון בחודש שעבר, לפיה פגש את ח"כ בן גביר בתחנת המשטרה, שהציע לו לגשת למח"ש ו"לעשות סולחה", תוך מתן פיצוי לילד.

בתגובה לזימון, הגיש ח"כ בן גביר מכתב תגובה ובו טען כי מדובר בזימון סרק שנועד להקל ראש בחומרת האירוע, "הזמנתו נעשתה רק על מנת להשפיע על בית המשפט, וכביכול לשדר מסר שאין חומרה בעבירה שביצע הנאשם", כתב. "נזכיר כי הזמנת ח"כ להעיד בבית משפט היא חריגה וכאשר המדובר במקרה שבו יש חיסיון על השיחה הח"מ לא יוכל להעיד עליה ואין מקום להתיר דיון עליה".

עוד טען בן גביר כי פרטי השיחה עם מרציאנו לא זכורים לו, "אך ודאי שלא סביר שהיה מקל ראש בתקיפת המתלונן". הוא ציין כי ממילא אין ביכולתו להגיע להסכמות בשם מח"ש. "ראוי לקבל החלטה, גם אם בניגוד לעמדת הנאשם, ולמנוע זימון סרק לבית המשפט", המשיך, "זימון שרק נועד להעביר מסר לכבוד השופטת להקל ראש בהתנהלות חמורה מאוד. קשה מאוד. של מי שהוא עד היום קצין במשטרת ירושלים, בא במגע עם נערים ונערות והיום פוגע בנער כזה ומחר יכול לפגוע בכל נער אחר".

מפקד תחנת "לב הבירה", נצ"מ שמעון מרציאנו. אלירן אהרון, ערוץ 7
טוען שבן גביר הציע לו "לעשות סולחה". נצ"מ מרציאנו/ערוץ 7, אלירן אהרון

עו"ד עדי וולנרמן, המייצגת את מח"ש מסרה בתגובה לבית המשפט כי הם לא רואים צורך בזימונו של בן גביר למסור עדות. "מלכתחילה סברה המאשימה כי אין מקום לזמן את העד, מכיוון שאין כל רלוונטיות לדברים", נמסר. בתוך כך, סנוגורו של נצ"מ מרציאנו, עו"ד דב גלעד כהן, שב והתעקש כי חקירת ח"כ בן גביר "נחוצה בכל זאת".

שופטת בית משפט השלום בירושלים ג'ויה סקפה שפירא הורתה על זימונו של ח"כ בן גביר להתייצב למסור עדות, אך הוא לא הופיע בדיון השבוע בבית משפט, לאחר שטען כי נתקע בפקקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully