וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם אילצה את ילדיה לעמוד מחוץ לרכב בזמן שהיא שוכבת עם בחור במושב האחורי

28.12.2021 / 23:46

סרטון של שני ילדים צופים באימם מקיימת יחסי מין ברכב הופץ וזעזע את הרשת. מאוחר יותר התגלה שהאם, תושבת ארגנטינה, ביקשה מהילדים להמתין מחוץ לרכב בזמן שהיא מבלה עם גבר שרק הכירה

קבלו דוגמא להורות גרועה: אם, תושבת לה פלאטה, ארגנטינה, ביקשה משני ילדיה הקטנים להמתין מחוץ לרכב בזמן שהיא מקיימת יחסי מין עם בחור במושב האחורי. סרטון של שני הילדים המסכנים עומדים מחוץ לרכב בזמן שאמם "חוגגת" הופץ ברשת ועורר זעם בקרב הצופים שקראו להעניש את האם.

בסרטון שצולם ע"י עובר אורח בפארק פריירה איראולה נראית הילדה בת החמש משקיפה דרך החלון בזמן שאחיה הקטן, רק בן שנתיים, לא מצליח להגיע אל חלון הרכב ומשחק עם הידית. על פי הדיווחים ב-El Litoral, הילדים צעקו והלחיצו את המטיילים בפארק המקומי. עדי ראייה מספרים כי הם שמעו את הילדים מתחננים לאמם שתתן להם לחזור לרכב, אך היא התעלמה מהם והמשיכה בשלה. בשלב מסוים, כך הם מספרים, ניסו שני הילדים לפתוח את דלת הרכב ולחזור פנימה - אך הדלתות היו נעולות.

צפו ברגע הנורא:

לאחר דיווחים של עוברי אורח, המשטרה הגיעה למקום ועצרה את בני הזוג. בתקשורת מדווחים כי הגבר לא היה אביהם של הילדים וכי האם, בת ה-28, הכירה אותו רק מספר ימים לפני כן.

האמא והחבר נעצרו

התובעת בתיק של הזוג, גבריאלה מטאו, ציינה שהגבר אינו פטור מאחריות ויואשם בנטישת קטין יחד עם אמם של הילדים. מטאו ציינה שהזוג עלול לעמוד בפני אישומים נוספים, כגון השחתת קטינים ואפילו התעללות מינית. התובעת הוסיפה ששני הילדים הועברו לטיפול הרשויות כדי להגן על "שלמותם הפיזית והנפשית" וכי מצבם הבריאותי תקין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully