וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המהפך המטורף של הגותית שהפכה למלכת יופי ליום אחד

9.1.2022 / 0:16

ג'ורדן בובי היא גותית הארדקור, אך ליום אחד היא הסכימה לחזור למראה המקורי שלה ולהפתיע את משפחתה. השינוי כל כך מטורף שהיא בלתי ניתנת לזיהוי

ג'ורדן במראה הגותי שלה/jordanbovee

לרוב אנו נוהגים לשתף אתכם בסיפורים על צעירים וצעירות במראה טבעי שעוברים אינספור ניתוחים פלסטיים והזרקות כדי להפוך לבובת פלסטיק מוגזמת. הפעם אנחנו מציגים לכם מהפך בכיוון השני - צעירה גותית הארדקור שעברה מהפך חזרה למראה הטבעי שלה, אותו הספיקה כבר לשכוח.

האמנית ממיניסוטה, ארה"ב, ג'ורדן בובי, גדלה בבית נוצרי שמרני עם אמה ואחותה שנהגו ללכת על המראה הזוהר, הבלונד והשיזוף. ג'ורדן, שתמיד הייתה "הכבשה השחורה" של המשפחה, החליטה למרוד במוסכמות ואימצה לעצמה מראה גותי קשוח שרק הלך והקצין עם השנים. לאחרונה הסכימה ג'ורדן לעבור מהפך ליום אחד, לחזור למראה הטבעי שלה ולהפוך למלכת יופי כמו אחותה.

היא עברה את השינוי הזמני שומט הלסת בפרק של "Hooked On The Look", ואחרי שמאפרת מקצועית כיסתה את הקעקועים שלה וסייעה לה לזנוח את הלטקס השחור לטובת שמלה כסופה נוצצת - ג'ורדן גילתה איך היא הייתה נראית היום אילו הייתה הולכת בדרכן של אמה ואחותה. היא סיפרה ל"דיילי סטאר": "הופתעתי לגמרי כשראיתי את עצמי ככה. ציפיתי לזהות את עצמי, לפחות קצת, במראה הטבעי שלי, אבל נראיתי כמו אדם אחר לגמרי. זה קצת הפחיד אותי, מאחר שממש התרגלתי לאיך שאני נראית".

ג'ורדן בת ה-27 סיפרה שעברה תהליך ארוך באימוץ המראה הגותי שלה, תהליך אותו החלה כשהייתה צעירה מאוד. לדבריה, עלבונות הוטחו בה בבית הספר, אך התגובות השתפרו עם הזמן. "עכשיו זה התפתח למבטים מוזרים ומחמאות", אמרה ג'ורדן, "רוב האנשים אומרים לי שהם חושבים שאני מעניינת והרבה אנשים מצלמים אותי". היא הוסיפה: "מה שאני הכי אוהבת בסטייל שלי, הוא שזה משהו שאני מכוונת אליו מאז שהייתי ילדה. במובן מסוים הייתי יצירת האמנות של עצמי - ואני ממש שמחה שנשארתי נאמנה לעצמי ולחזון שלי כל השנים האלו".

המהפך:

ג'ורדן בובי אחרי המהפך. jordanbovee/Instagram, צילום מסך
ג'ורדן בובי אחרי המהפך/צילום מסך, jordanbovee/Instagram

ג'ורדן סיפרה שאחותה אנג'לה, שהוכתרה בעבר בתחרות מלכות יופי ל"ליטל מיס מינסוטה", "תמיד הייתה יפה ופופולרית" ונראית "נפלא" עם שיער בלונדיני ושמלות ורודות. התדמית המנוגדת שלה שימשה השראה למהפך שעברה ג'ורדן. ג'ורדן הוסיפה: "זו הייתה סקרנות אמיתית. כל חיי שאלו אותי איך אני נראית 'במראה הטבעי' ומעולם לא הייתה לי תשובה. זה היה ניסוי ממש מרגש וזה לקח בערך חמש שעות להחליף בגדים, לכסות את הקעקועים שלי, לחבר את הפאה ולהתאפר". השפתון הכחול, הצללית הכהה והאיפור הלבן שלה הוחלפו לגוונים חמים יותר והבגדים השחורים הוחלפו בשמלה כסופה עם נצנצנים.

משפחתה נותרה פעורת פה מהתוצאה. ג'ורדן סיפרה: "אנג'לה באמת לא ידעה מה לחשוב על התוצאה. היא הייתה המומה, במיוחד מאחר שלא התראינו יותר משנה בגלל המגיפה". גם ארוסה הגותי, מאט לינדנר, נותר המום מהלוק הזמני של ג'ורדן - אך ציין שהיא עדיין יפה בעיניו. על אף שג'ורדן איבדה כל סממן גותי, היא מודה שהייתה מרוצה מהמהפך. היא אמרה: "אהבתי שהתמזל מזלי עם השמלה, שהיא בצבע כסוף ואפור. אני יכולה לחיות עם נצנצים מונוכרומטיים. חששתי לחלוטין שזה הולך להיות משהו ורוד או חום, אז שמחתי מאוד מההפתעה הזו".

ככה נראה תהליך המהפך שלה והתגובות של אחותה והארוס שלה:

לצד הארוס

אחרי כמה שעות בנעלי אחותה, ג'ורדן חזרה ללוק הגותי האהוב עליה. כעת היא "תשקול לגמרי" לעשות מהפך דומה בעתיד - ומקווה שתמונות ה"לפני ואחרי" שלה יעודדו אנשים אחרים להיות מי שהם. ג'ורדן אמרה: "יותר מכל אני רוצה שהפרויקט הזה יעודד אנשים להיות עצמם ללא קשר למה שאנשים חושבים עליהם. חוץ מזה, אני מקווה שזה היה משעשע והעלה חיוך על פניכם".

  • עוד באותו נושא:
  • גותי
  • מהפך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully