וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי מיקה מעידה במשפט ומשה חוגג חוגג במעצר בית | וואלה! תקתקנו

עודכן לאחרונה: 14.12.2021 / 16:42

וואלה! תיקתקנו בהגשת ירדן ויזל - ההיפך מכל מה שחשבתם על מבזק חדשות. הדור הבא של עולם המבזקים, שיביא את כותרות היום של אתר וואלה! מהחדשות, התרבות, הלייף סטייל ועד הסלבס בצורה קצרה, קלילה ובפורמט חדשני שלוקח השראה מעולמות הטיקטוק

בווידאו: שי מיקה מעידה במשפט זדורוב ואילון מאסק הוא איש השנה של המגזין טיים - ירדן ויזל מתקתקת את החדשות/צלמי וואלה! ורויטרס

אני ירדן ויזל ואנחנו בוואלה! מתקתקים

שי מיקה מעידה במשפט זדורוב
13 שנה עברו מאז שהעידה לראשונה בבית המשפט על רצח תאיר ראדה, והיום שי מיקה יפרח עושה זאת שוב במשפטו של רומן זדורוב. מיקה, שהייתה חברתה הטובה של ראדה, ישבה איתה בחצר בית הספר דקות ספורות לפני הרצח. היא סיפרה בעדותה ב-2008 כי ישבה איתה בביה"ס רגעים לפני הרצח. לדבריה, כשנכנסה לחפש אותה, הבחינה בגבר זר. בדיעבד, אחרי שראתה את זדורוב בתקשורת, זיהתה כי הוא דומה לו. הסניגור טען כי הציור שציירה מיקה, המתאר את הגבר - כלל לא דומה לזדורוב.

משה חוגג במעצר בית
משה חוגג, הבעלים של בית"ר ירושלים, השתחרר היום למעצר בית לאחר חודש במעצר. לחוגג מיוחסות עבירות הונאה בתחום הקריפטו ועבירות מין. חוגג יפקיד קרוב ל- 70 מיליון שקלים ערבויות עם שחרורו. בין היתר חשוד חוגג בעבירות של שידול לסרסרות. בנוסף מיוחסת לו עבירת שידול לזנות בעקבות חשד שנתן תמורה כספית לנשים צעירות.

אילון מאסק איש השנה
אילון מאסק נבחר לאיש השנה של מגזין הטיים. הנה כמה עובדות על האיש העשיר בעולם. אִילון מאסק הוא יזם, מהנדס ומעצב תעשייתי קנדי-אמריקאי שנולד בדרום אפריקה. הוא הקים בין היתר את הסוללה הגדולה באוסטרליה המוזנת באמצעות טורבינות רוח, את PayPal, ואת מותג כלי הרכב החשמלי - TESLA. הוא השתתף השנה כמנחה אורח בתוכנית המערכונים האמריקנית סאטרדיי נייט לייב, במהלכה חשף כי הוא לוקה בתסמונת אספרגר. הוא השתתף בסדרה ריק מורטי כמדבב של אחת מהדמויות המשנה. בשנת 2018 מאסק החל לצאת עם הזמרת הקנדית גריימס וב- 2020 נולד בנם, עם השם ההזוי איקס-אַש-אֵיי-טְוֶולף. השנה הם נפרדו.

השירים המושמעים בטיקטוק השנה
בואו נדבר רגע על השירים המושמעים בטיקטוק השנה שהזכירו לנו איזה מוסיקה נהדרת היתה פעם. מי לא מכיר את המוסיקה שמלווה את הפאשלות הכי גדולות בטיקטוק (Oh no,Oh no). ידעתם שאת השיר המקורי ביצעה להקת בנות בשם The Shangri Las בשנת 1964? או הסאונד שמלווה סרטוני איך נראינו פעם לעומת היום עם השיר I'm just a kid של להקת Simple Plan מ- 2002. וכמובן begging להקת maneskin האיטלקית שזכתה באירוויזיון. השיר המקורי שייך ללהקת ה- Four Seassons משנת 1967. אני הכי שמחה שצ'יקיטטה של אבבא חזר. אז איזה שירים ישנים אתם גיליתם בטיקטוק השנה?

וואלה! תיקתקנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully