וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה חוגג ישוחרר מחר למעצר בית; בכיר במשטרה: "צד נשים צעירות וניצל את חולשתן"

עודכן לאחרונה: 13.12.2021 / 17:41

למרות הקשיים בתיק, במשטרה מתעקשים שהחשדות נגד בעלי בית"ר ירושלים מתחזקים. "התיק הכלכלי סבוך ומורכב, זה תחום שמעולם לא נחקר", הסביר הבכיר על החשד להונאה בסכומים של 290 מיליון דולר. על החשד לעבירות מין: "12 נשים העידו נגדו, לא היה גבול במאמציו לדרדר צעירות"

בווידאו: דיון הארכת מעצר בפרשת המשחק הגדול/מערכת וואלה!

התיק הכלכלי של משה חוגג, החשוד בעבירות הונאה ומין, הוא סבוך, מורכב וחדשני מאוד - כך אמרו גורמים בכירים במשטרה על הפרשה, שמתעקשים כי החשדות נגדו מתחזקים. בתוך כך, מחר צפוי משה חוגג להשתחרר בהתאם להסכם שנחתם ואושר איתו והוא ייצא למעצר בית ממושך בין 30 יום בערבות כספית.

גורמים בכירים במשטרה מספרים על מהלך החקירה הסבוך נגדו. לדבריהם, התיק הזה נולד כתיק כלכלי, יאח"ה (433) לא הייתה נכנסת לחקירה שעיקרה בעבירות מין. "נקלענו לתיק עבירות המין. נקלענו לפרוץ החקירה הזו מכיוון שהתקבל מידע מבוסס בדבר כוונה של חלק מהחשודים המרכזיים לעזוב את הארץ, חלקם כדי להימלט מאימת הדין. זו חקירה בינלאומית. הוצאנו חיקורי דין לארבע מדינות בשלוש יבשות, כדי לחזק את העבירות מכל הסוגים. גם עבירות המין וגם עבירות כלכליות. שום קושי לא מסתמן בחקירה הזו. זה יקח זמן".

לטענתם, "היקף עבירות ההונאה: 290 מיליון דולר בארבעה מיזמים - זה היקף העבירות בתיק הכלכלי. יכול להיות שנמקד את התיק בפחות מזימים ובסכום נמוך יותר למען קידום החקירה".

משה חוגג בעלים בית"ר ירושלים. קובי אליהו
משתחרר לבית. חוגג/קובי אליהו

הם מוסיפים כי התיק הכלכלי סבוך, מורכב וחדשני מאוד. "זה תחום שמעולם לא נחקר. היחידה למדה את התחום הזה תוך כדי תנועה. הוא רווי במושגים מעולמות תוכן שאנחנו לא מכירים מעולם ההונאה הרגיל. ברור לנו לגמרי שאי-אפשר לסנכרן בין חקירה בתחום הכלכלי לבין חקירה בעבירות מין. רצינו להגיע להצהרת תובע בשני התיקים יחד. בשלב זה, בשני התיקים, אנחנו מתקדמים התקדמות משמעותית. התיק הכלכלי מתקדם, החשדות מתחזקים. זה עבירות מתחום הגניבה, המרמה, הונאת משקיעים. מדברים על עבירות מס בסדר גודלם עצום. קיווינו לסיים את עבירות המין במכסת הימים שהקציב לנו בית המשפט".

לטענתם, "תיק עבירות המין מאוד מורכב. מדברים על עשרות נשים שנפגעו מעבירות שונות שחלקם פורסמו. עבירות בתחום השידול, עבירות בתחום הבאת נשים לארץ לצורך מתן שירותי זנות, מדברים על פגיעה אנושה בפרטיות של צעירות שצולמו והסרטונים שלהן הופצו לחבריו של חוגג. מדברים על מקרים שבהם לא זכינו לשיתוף פעולה של נפגעות עבירה. אנחנו מכבדים את אי ההסכמה שלא להעיד בבית משפט. נמשיך לחקור את עבירות המין כשהחשוד במעצר בית".

הם הוסיפו כי במהלך החקירה, "נגבו עדויות רבות מנשים נפגעות עבירה, השחרור בתנאים מגבילים אינו מעיד על מצב התיק או על חומרת החשדות. החשדות מתחזקים מאוד גם בחשדות הכלכליים וגם החשדות בעבירות מין ומוסר. יש מעל 12 נשים שהן נפגעות עבירה שהן מתחום השידול והן העידו במשטרה. בתקווה שיוגשו כתב אישום בתיק הזה הם יעידו על דוכן בית המשפט בעבירות השידול".

משה חוגג עם השייח בן חליפה בדצמבר 2020. בית"ר ירושלים, אתר רשמי
חוגג/אתר רשמי, בית"ר ירושלים

בכיר במשטרה מוסיף כי הקשר בין שני התיקים הוא קשר בל ינותק מאחר ומדובר בחשוד מרכזי שהאמצעים שמצויים בכיסו הם אמצעים שהושגו בעבירה, הונאה ומרמה. "אין לו גבול במאמצים שלו ובהצלחות לדרדר נשים צעירות, אותן הוא צד ברשתות החברתיות ובאמצעים אחרים על מנת לנצל חולשות כדי לקבל מהן שירותי מין במספר מקרים". משה חוגג ישוחרר מחר למעצר בית; בכיר במשטרה: "צד נשים צעירות וניצל את חולשתן"

מעורכי הדין משה מזור ועמית חדד נמסר: "משה חוגג צפוי להשתחרר מחר לביתו לאחר ששיתף פעולה באופן מלא ומסר את גרסתו לחשדות במסגרת החקירה. כבר כיום ניתן לומר, שקיים פעם גדול בין החשדות החמורים בתחילת הפרשה לבין העובדות שהולכות ומתבהרות ככל שנוקפים הימים. אנו משוכנעים, כי בתום החקירה ולאחר מיצויה, יתברר כי לא דבק רבב פלילי במעשיו של מר חוגג".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully