וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מריח שזה מנקמנות": בני ציפר זועם על ההחלטה לא לאבטח את משפחת נתניהו

עודכן לאחרונה: 13.12.2021 / 16:27

עיתונאי הארץ שוחח עם גולן יוכפז וענת דוידוב ב-103FM על הסרת האבטחה ממשפחתו של יו"ר האופוזיציה: "זה מריח לא טוב. כל השיח סביב הדבר הזה היה לא ענייני"

שרה נתניהו ובני ציפר. באדיבות המצולמים
"יש אישה שמרגישה מאוימת"/באדיבות המצולמים

העיתונאי בני ציפר ("הארץ") המקורב לזוג נתניהו, שוחח הבוקר (שני) עם גולן יוכפז וענת דוידוב ב-103FM והתייחס להסרת האבטחה ממשפחתו של יו"ר האופוזיציה: "זה מריח לא טוב, למה? כי זה מריח נקמנות. כל השיח סביב הדבר הזה היה לא ענייני. לצערי הרב", אמר.

כשנשאל מי רוצה לנקום בנתניהו, השיב: "כל העסק הזה בעיניי לא ענייניי מלכתחילה, למה? כי הכוונה כאן, כך זה נראה לפחות בתור נציג פשוט של עם ישראל - שיקולים לא ענייניים. יש אישה שאומרת שהיא מרגישה מאוימת, זה בדיוק כמו אישה שבאה למשטרה ואומרת את זה".

"אני מדבר מלמעלה בתור אזרח המדינה, תראו איך השב"כ שנחשב לגוף כביכול מעל לכל שיקול פוליטי עובד על פי שיקולים. היא מבקשת משהו כמו שאישה אומרת למשטרה בעלי מכה אותי, מה זה משדר? קרה שבמשך עשרות שנים לקחו את האישה הזאת והפכו אותה לשק חבטות. אי אפשר להתעלם מזה, ולהגיד היא רק אשתו. זה לעצום עיניים", הוסיף.

על השאלה האם כעת ראש הממשלה לשעבר יוציא מכיסו כסף כדי לשמור על חיי אשתו ובניו, הגיב: "נגיד שאנשים מהליגה הזאת שמרגישים מאוימים, כל אחד ייקח חברת שמירה כמו שעושים במגזר הערבי, איך מדינת ישראל תיראה? השב"כ צריך לשמור על המונופול שלו על שמירה של אנשים מהסוג הזה, אי אפשר אחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully