וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש עיריית טירת כרמל לאחר שרכביו הוצתו: "חושש לחיי משפחתי"

עודכן לאחרונה: 13.12.2021 / 13:25

בריאיון לרדיו 104.5FM סיפר אריה טל כי רמת האיום כלפיו עלתה לאחר ההצתה סמוך לביתו, וכי הוא מאובטח על ידי אנשי שב"כ. "אשתי, הילדים והנכדים כולם מודאגים, אבל אני לא מתכופף בפני אף אחד". המשטרה פתחה בחקירה ומתבצעות סריקות אחר חשודים, הרקע לתקרית עדיין לא ידוע

בווידאו: חשד להצתה רכבו של ראש עיריית טירת הכרמל/סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

ראש עיריית טירת כרמל אריה טל סיפר היום (שני) הוא חושש לחיהם של בני משפחתו: "חושש לחיי אשתי, ילדיי ונכדיי". זאת, לאחר שאתמול הוצתו כלי הרכב שלו ושל אשתו, שחנו סמוך לביתם בעיר.

בריאיון לליאת רון ברדיו 104.5FM תיאר טל את השתלשלות האירועים' שקרו במהלך הלילה. "בסביבות השע 2 וחצי בלילה קיבלתי טלפון מקצין הביטחון שאמר שיש שריפה. לאחר כמה דקות המשטרה דפקה בדלת והבנתי שזה אצלי". לדבריו, משפחתו שרויה מאז בדאגה.

"זה כבר הגיע לדרגת איום גבוהה יותר", אמר טל. "המשטרה אמרה שיש להם מידע על איומים כלפיי משב"כ". לטענתו, הוא אינו יודע מי עומד מאחורי המעשים. "אני לא מתכופף. אם התכופפת פעם אחת אתה אבוד".

ראש עיריית טירת כרמל אריה טל. יואב איתיאל
"חושש לחיי אשתי, ילדיי ונכדיי", אריה טל/יואב איתיאל

אתמול נשרף כליל רכבו של טל. המכונית של אשתו עלתה גם היא באש, ונזק נגרם לרכב נוסף שחנה בסמוך. המשטרה פתחה בחקירה ומתבצעות סריקות אחר חשודים. הרקע לתקרית עדיין לא ידוע.

לפני שלושה חודשים, המשטרה הצמידה לטל מאבטחים בעקבות איומים על חייו. "נושא אבטחת ראש העיר הינו החלטת משטרה. ראש העיר סומך על המשטרה ומחזק את ידיה", מסרה עיריית טירת כרמל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully