וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוציאה 45 אלף דולר כדי להפוך לשדה - ולא תאמינו איך היא נראתה לפני

28.1.2022 / 0:01

קריסטין מילאגן עשתה את הקעקוע הראשון שלה בגיל 15 ומאז לא הפסיקה - כשלאחרונה קעקעה אפילו את גלגלי העיניים שלה. רבים מכנים אותה "שדה" וצוחקים עליה בפנים, אך היא לא לוקחת ללב: "זה עושה אותי מאושרת וזה מה שחשוב"

קריסטין מילאגן מראה את השינויים שעשתה/theactualorylan

קריסטין מילאגן הוציאה סכום מטורף של כ-45 אלף דולר על קעקועים ושינויים קיצוניים שעשתה בגופה, כשהיום, לדבריה, אנשים ניגשים אליה ברחוב וקוראים לה "שדה". קריסטין בת ה-22 מיוסטון, טקסס, מספרת ל"Jam Press" שהיא התרגלה לקבל תגובות קשות מאנשים שפוגשים אותה לראשונה, אך זה לא עצר בעדה מלהמשיך להתקעקע. מוקדם יותר השנה היא החליטה להוסיף לאוסף אמנות הגוף שלה אפילו קעקוע על גלגלי עיניה.

הרקדנית, שמרוויחה הון תועפות ב-OnlyFans בזכות המראה הייחודי שלה, החלה להתעניין בשינויי גוף בגיל 14 והחלה לקעקע את עצמה שנה לאחר מכן, ב-2014. בנוסף לקעקועים, היא הוציאה בסביבות 15 אלף דולר על השתלות ניבים ושדיים, כמו גם פירסינג בפטמה, בלשון, בנחיריים ובגשר האף. "תמיד ידעתי שאני רוצה להיראות ככה. היה לי את החזון הזה בראש מאז שהייתי צעירה וסוף סוף הגשמתי אותו", אמרה קירסין, שיש לה יותר מ-690 אלף עוקבים בטיקטוק (@orylan1999) ועוד עשרות אלפים באינסטגרם. "היום בהשוואה לעבר, אני הרבה יותר מאושרת. לפני, לא הייתה לי אהבה עצמית או אפילו לא הבנתי מי אני. עכשיו אני מרגישה שאני הכי מבינה את עצמי ויש לי הכי הרבה אהבה עצמית וביטחון עצמי", הוסיפה, "כשחלק מהאנשים רואים את העיניים שלי, הם בוהים, מצביעים ולא אומרים כלום. אחרים נותנים לי מבטים של דחייה וחלק יגידו לי בפנים שהם שונאים את זה".

קירסטין מספרת ש"התגובות הכי מטורפות" שהיא מקבלת הן כמובן מאנשים ברשת שמתחבאים מאחורי המקלדת. "הם אוהבים להגיד 'את נראה כמו שדה' או' ש'היית הרבה יותר יפה לפני כן', או 'כנראה שלא הייתה לך ילדות טובה', אבל אני גם מקבלת תגובות מאנשים כל כך מתוקים שאומרים שהם אוהבים את זה ורוצים להצטלם איתי".

היא הוסיפה: "המשפחה והחברים שלי לא הופתעו מהשינויים שעברתי כי זה משהו שתמיד רציתי, אבל הם היו בהלם כשקעקעתי את גלגלי העיניים שלי. עשיתי את זה כדרך להראות את השונות שלי ולבדוק כמה אנשים יכולים להזדעזע ולהיעלב כשהם רואים משהו שהוא לא הנורמה. מעולם לא רציתי להשתלב, תמיד הייתי המוזרה".

כך היא נראתה לפני השינויים:

"המטרה היא להיות מקועקעת מכף רגל ועד ראש לפני חג המולד הבא"

מאז הקעקוע הראשון שלה, בגיל 15, קירסטין עברה עוד המון קעקועים כולל שרוול זרוע שלם המורכב ממחוות שונות למשפחתה. יש לה גם קעקועים של לוכד חלומות, נערת גיישה, עקרב ושרוול זרוע שלם בשחור, שלדבריה עזר לה לעבור תקופות קשות בהן סבלה מהפרעת גוף דיסמורפית. היא אמרה: "בשנת 2020 עשיתי קעקועים של עש על הגרון, פגיון ורדים על הכתף ומשפט בעברית על הצוואר. השנה עשיתי פרפר על המצח, פגיון עם ורדים על הפנים, עטלף מתחת לשדי וקעקועי עיניים. הקעקוע האחרון שלי הוא על הבטן שלי, של פרפרים ותותים, כדי להשלים את העטלף. הקעקוע האהוב עליי הוא כנראה הפרפר על הראש שלי, כי זה היה מהלך מאוד נועז".

קירסטין לא מתכוונת להפסיק בקרוב והיא מתכוונת לקעקע את הצד השני של פניה עוד במהלך ינואר 2022. היא הוסיפה: "אני עדיין לא בטוחה מה אני הולכת לעשות, אך המטרה היא להיות מקועקעת מכף רגל ועד ראש לפני חג המולד הבא אז נראה, בתקווה שאוכל לעשות את זה. העצה היחידה שאני באמת יכולה לתת לכל מי שרוצה לשנות או לקעקע את עצמו היא: תעשו את זה מאהבה, תעשו את זה מתוך רצון להיות מאושרים. אנחנו צריכים לעשות בחיים רק דברים שמביאים לנו אושר. בשבילי זה מה ששינוי עצמי עושה, אז אני רוצה את זה עבור אחרים - אם זה מה שהם בחרו, רק מתוך אהבה ואושר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully