וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקעקועים הנפוצים שאתם הולכים מאוד להתחרט עליהם

28.10.2021 / 1:59

אמן קעקועים טוען שאם יש לכם את אחד הקעקועים שברשימה הבאה - אתם הולכים להתחרט עליהם בקרוב מאוד. תחזיקו אצבעות שזה לא הקעקוע שלכם

5 עובדות על קעקועים/מערכת וואלה! News

כיום טרנדים חולפים מהר בדיוק כמו שהגיעו - וקעקועים אינם שונים מזה. אמן הקעקועים ומשתמש הטיקטוק רוקרולג (Rockrollg) שיתף סרטונים המציגים את הקעקועים הנפוצים ביותר כיום וטוען שאתם הולכים להצטער עליהם מאוד בעשר השנים הקרובות.

אז נכון, הימים בהם היינו נכנסים לחנות קעקועים ופשוט בוחרים אחד מהספר חלפו. כיום יותר ויותר לקוחות עובדים עם אמנים כדי לעצב לעצמם קעקוע ייחודי כראות עיניהם. עם זאת, אמני קעקועים מודים כי הם מוצאים את עצמם לעיתים קרובות מקעקעים עיצובים דומים לאנשים רבים. אמן הקעקועים רוקרולג הוא אחד מהם. גם הוא קעקע או נתקל בקעקועים זהים וטוען שכל אותם קעקועים נפוצים יגרמו ללקוחות להצטער על שעשו אותם. איזה קעקועים? ובכן, האמן שיתף 10 קעקועים פופולריים שלדעתו יהפכו למאוסים בעשור הקרוב ואם במקרה הקעקוע שלכם ימצא ברשימה - כנראה שנדפקתם.

זה החלק הראשון:

ברשימה שלו תמצאו את סמל האינסוף, כל קעקוע כתוב בפונט קטן מאחר ש"קעקועים קטנים אינם מזדקנים טוב", קעקוע של יערות, כל סוג של ברקוד, צלליות של ציפורים המתעופפות להן מנוצה, חיצים שלפי האמן "גורמים לחרדה", המספר 13 והעיצוב הקלאסי של הוורד העשוי משטרות.

וההמשך:

בכנות, הקעקוע שלכם הופיע ברשימה?

לא, אין לי קעקועים
לא, יש לי קעקועים יחודיים
כן, אבל אני עדיין אוהב אותו
כן, הולך לכסות אותו מיד
1554 משתתפים

הסרטונים שלו צברו יחד יותר מ-4 מיליון צפיות וזכו לאלפי תגובות. אחד כתב: "אין מצב. אני לא מתחרט על אף קעקוע שלי. אולי בגלל שאני חי בשביל עצמי ולא באמת אכפת לי מה אחרים חושבים על הקעקועים שלי". אחרת הוסיפה: "סליחה, מה רע ביער? יש לי אחד ואני רוצה להבין". אדם נוסף כתב: "אחי אומר שקעקוע הוורד שלי נראה כמו כרוב". משתמשת נוספת כתבה: "יש לי קעקוע של התאמה 'אינסופית' עם אחת החברות הכי טובות שלי. לפחות לא מקועקע לי שם של אקס על היד. זה רע".

האמן הרגיע את הצופים הזועמים וכתב: "חברים, בבקשה אל תיקחו את זה אישית. יש לי קעקועים שיכולים להספיק לסרטון שלם אבל אני אוהב אותם. אם אתם אוהבים את שלכם, זה כל מה שחשוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully