וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנט: 2 ילדים מתו מאומיקרון בבריטניה; משרד הבריאות הבריטי: "לא ידוע על כך"

עודכן לאחרונה: 12.12.2021 / 15:06

"רק השבוע נפטרו באנגליה שני תלמידים מאותה כיתה מאומיקרון, האחד לא היה מחוסן בכלל, השני היה ככל הנראה מחוסן חלקית", הצהיר ראש הממשלה. מנגד, בכירת סוכנות לביטחון הבריאות הבריטית הבהירה: "טרם הגיע לידיי דיווח על מקרה תמותה". מאוחר יותר תיקן בנט את דבריו

בווידאו: בנט מספר בישיבת הממשלה ששני ילדים מתו מזן האומיקרון באנגליה/מערכת וואלה!

ראש הממשלה נפתלי בנט טען היום (ראשון) בישיבת הממשלה כי שני ילדים בבריטניה מתו לאחר שחלו בזן אומיקרון של הקורונה - אך משרד הבריאות הבריטי הודיע כי אין מתים מהזן בממלכה. "טרם הגיע לידיי דיווח על מקרה תמותה", אמרה היועצת הרפואית הראשית לסוכנות לביטחון הבריאות הבריטית, ד"ר סוזן הופקינס ל-BBC. עם זאת, הוסיפה, "מוקדם מדי" לקבוע הנחות כלשהן.

"אומיקרון פוגע גם בילדים", הצהיר בנט. "אנחנו רואים את זה במדינות אחרות, ורואים את זה גם בישראל. רק השבוע נפטרו באנגליה שני תלמידי חטיבת ביניים מאותה כיתה מאומיקרון, האחד לא היה מחוסן בכלל, השני היה ככל הנראה מחוסן חלקית. אנחנו רואים גם בארץ פגיעה בילדים".

מלשכת בנט נמסר מאוחר יותר כי "ראש הממשלה התייחס למותם של שני תלמידי בית ספר בריטיים, אשר חלו בקורונה וזמן קצר לאחר מכן נפטרו. ראש הממשלה התכוון בדבריו לקורונה ולא לאומיקרון, שהוא וריאנט שעדיין נמצא בשלבי למידה".

ראש הממשלה ניצל את דבריו כדי לקרוא להורים בישראל לחסן את ילדיהם. "הדרך להגן על הילדים שלכם היא פשוט לחסן אותם, להעניק להם את ההגנה הזו. אל תבזבזו רגע, קחו אותם כבר היום להתחסן, גם בלי לקבוע תור. זה עניין של כמה דקות".

"יצא לי במהלך השנה האחרונה לפגוש לא-מעט הורים לילדים שחטפו 'לונג קוביד' - קורונה כרונית שפוגעת ברמה הקוגניטיבית ויוצרת עייפות נורא גבוהה", המשיך. "ההורים התחרטו שלא חיסנו את ילדיהם בזמן. ילדי ישראל לא מחוסנים ברובם - זו האמת. רוב ילדי ישראל כרגע לא מחוסנים, אפילו לא בחיסון הראשון. לכן, צאו ונצלו את הימים היקרים הללו. אנחנו לא נצליח לנצח לעכב את אומיקרון. זה הזמן להתארגן".

  • עוד באותו נושא:
  • קורונה
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully