וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני הדיון בממשלה על אבטחת משפחתו, נתניהו מזהיר: "אל תפקירו ביטחון אשתי וילדיי"

עודכן לאחרונה: 10.12.2021 / 20:56

בסרטון שפרסם, קרא רה"מ לשעבר לוועדה שתדון בבקשת משפחתו - עליה פורסם לראשונה בוואלה! - להאריך את משך האבטחה עליהם "לרדת משיקולים פוליטיים ואישיים". נתניהו הוסיף: "תעשו את הדבר הנכון וחיזרו להחלטה המקורית"

בווידאו: נתניהו מתייחס לקראת הדיון על המשך אבטחת משפחתו/מערכת וואלה!

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו פרסם היום (שישי) סרטון ובו הוא קורא לוועדה שתתכנס ביום ראשון, כדי לדון בבקשת משפחתו להאריך את משך האבטחה עליהם - עליה פורסם לראשונה בוואלה! - לרדת מהשיקולים הפוליטיים והאישיים. "תעשו את הדבר הנכון וחיזרו להחלטה המקורית, העניינית והמתבקשת. אל תפקירו את ביטחונם של אשתי וילדיי".

"בשנים האחרונות מגיעים איומים בלתי פוסקים לפגוע בי, ברעייתי ובבניי, ואפילו לרצוח אותם - כולל בחצי שנה האחרונה - כולל רק אתמול", אמר בתחילת הסרטון. הוא הזכיר פוסט של תנועת "קריים מיניסטר", בו לטענתו קיים "איום ישיר נוסף" לפגוע ברעייתו ובניו.

בהמשך סיפר על איומים נוספים שקיבל מגורמים שונים, שאיימו שייפעלו נגדו ונגד משפחתו לאחר שתוסר מהם האבטחה. "האיומים האלה על אשתי וילדיי מגיעים רק בגלל שהייתי ראש ממשלה חזק מהימין ואני המועמד המוביל של הימין להיות ראש ממשלה", אמר.

איום קריים מיניסטר כנגד משפחת נתניהו. פייסבוק, אתר רשמי
הפוסט של קריים מיניסטר/אתר רשמי, פייסבוק

"בגלל התדירות והחומרה של האיומים המחרידים הללו, קבעה ועדת השרים לענייני אבטחה שאשתי וילדיי יקבלו אבטחה במשך שנה לאחר תום כהונתי, עם אפשרות להארכה נוספת בהתאם למצב האיומים", אמר ואז התייחס לוועדת השרים של הממשלה שנוכחית, שהחליטה "באופן שרירותי, במנותק מהמציאות, לקצר את התקופה בחצי שנה".

בדבריו תקף את השר לשירותי דת, מתן כהנא, העומד בראש הוועדה לענייני אבטחה. "בהיותו ראש הוועדה, הוא דואג לעצמו לאבטחה, ובמקביל מוריד אבטחה מרעייתי ובניי מול איומים מפורשים בלתי פוסקים לפגוע בהם".

עוד בוואלה!

השרים יחליטו אם להסיר את האבטחה על משפחת נתניהו, ארגון המחאה: "צפו להפתעות"

לכתבה המלאה
משפחת נתניהו. רויטרס
איומים עליו ועל משפחתו. נתניהו/רויטרס

"הכתובת על הקיר. מדובר בחיי אדם. מה עוד צריך לקרות? מי יקח את האחריות אם חס וחלילה יקרה להם משהו? אני קורא לועדה, תרדו מהשיקולים הפוליטיים והאישיים ותעשו את הדבר הנכון וחיזרו להחלטה המקורית, העניינית והמתבקשת. אל תפקירו את בטחונם של אשתי וילדיי".

כפי שפורסם לראשונה בוואלה!, משפחת נתניהו מבקשת להאריך את האבטחה והנהג הצמוד וטוענת שיש איומים חדשים ועדכניים על בני המשפחה שרה, יאיר ואבנר. ביום שני האבטחה צפויה להיות מוסרת, וביום ראשון ועדת השרים לענייני שב"כ בראשות השר מתן כהנא תתכנס ביום ראשון כדי לדון בבקשתה להאריך את משך האבטחה עליהם.

במשפחת נתניהו מבקשים לחזור להחלטה הקודמת של ועדת השרים לעניני שב"כ שהתקבלה בינואר, כשהליכוד עוד היה בשלטון, שהאריכה את מועד האבטחה על בני משפחת ראש ממשלה - לשנה מסוף כהונתו, למרות שעמדת השב"כ היתה שאפשר להסתפק בחצי שנה בלבד. עם כניסת הממשלה החדשה ועדת השרים התכנסה שוב, הפעם בראשות השר כהנא, והחליטה לקצר את תקופת האבטלה לחצי שנה, בהתאם להמלצת שב"כ. נתניהו עצמו זכאי מתוקף היותו ראש ממשלה לשעבר לאבטחה צמודה ורכה משוריין עם נהג למשך 20 שנה מסוף כהונתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully