וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיוט בחתונה: הכלה התעלפה והקיאה - ואז חירבנו עליה

19.1.2022 / 23:58

הולי שיתפה בטיקטוק תיעוד של טקס החתונה המסוייט שלה עם בעלה, שנאלץ להחזיק אותה בזמן שהיא התעלפה בזרועותיו אלא שחוסר המזל נמשך גם לאחר הטקס הזה. צפו בתיעוד המביך

חמש עובדות שלא ידעתם על חתונות/מערכת "אסור לפספס"

הולי לינאה ממינסוטה לא תשכח עוד הרבה מאוד זמן את טקס החתונה שלה, כמו כולנו. אלא שבמקרה שלה היא תזכור אותו כסיוט אחד גדול ולא כאירוע מרגש של פעם (במקרה הטוב) בחיים. כל זה בגלל רצף האירועים המתסכלים שהיא חוותה באותו היום שכללו התעלפות בזמן קריאת הנדרים עם החתן שלה ואם לא די בכך - לאחר מכן האחיין התינוק שלה חרבן עליה בזמן שהיא הקיאה.

הולי התחתנה עם ג'קסון מפלורידה בטקס שנערך בחוץ והיא הרגישה ברע בזמן שמי שניהל את החתונה הקריא את השבועה שלהם. היא הרגישה שהיא עומדת לאבד את ההכרה והיא חשפה את הסרטון בטיקטוק, שם צפו בו מעל 7 מיליון גולשים בתוך מספר ימים.

צפו בסרטון שלה

@hollinator1424

I kept trying to tell my husband I didn't feel good and he thought I was joking? my baby nephew then pooped on my dress right after while I was pukin

♬ Oh No - Kreepa

בסרטון אפשר לשמוע את החתן שואל אותה אם היא בסדר. אלא שהולי חשה סחרחורות ובחילה ונפלה לזרועותיו. "המשכתי לנסות להגיד לארוס שלי שאני לא מרגישה טובה והוא חשב שאני צוחקת", היא כתבה, "לאחר מכן האחיין התינוק שלי חרבן על השמלה שלי מיד אחרי שהקאתי".

עוד חתונה שלא תישכח

טוורקינג ולאפדאנס: ריקוד נועז של כלה בחתונתה

לכתבה המלאה

צפו בה מספרת מה קרה

הולי הסבירה לניו יורק פוסט שהיא כנראה התייבשה משום שהיא לא אכלה ולא שתתה מספיק באותו היום. "היינו בפלורידה והיה יום כל כך חם. יש לי גם נטייה להתעלף. הרופא שלי אמר שיש לי לחץ דם נמוך וברזל נמוך. אני מניחה שזה "עזר" לי להתעלף. אחרי שהתעלפתי - לאחותי היה מאוורר על האחיין התינוק שלי, אז היא ניגשה אליי לשים את המאוורר הזה עליי, וכשהיא החזיקה את האחיין שלי הוא מתחיל לעשות קקי", היא סיפרה. "והקקי ירד על הזרוע שלה ומשם על השמלה שלי."

היא הצליחה לנקות את השמלה במהירות בניקוי יבש ולהספיק לעלות על מטוס עם בעלה לירח הדבש בניו יורק. "עכשיו יש לי סיפור לספר בחתונה של האחיין שלי", היא התנחמה.

  • עוד באותו נושא:
  • חתונה
  • כלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully