וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בוגדים צריך להרוג": בן 19 נעצר בחשד להסתה נגד ח"כ טיבי

עודכן לאחרונה: 9.12.2021 / 12:48

הצעיר הגיב על פוסט של חבר הכנסת מהרשימה המשותפת נגד חיילים, וכתב: "הדין שלך ושל החברים שלך יגיע, גם אם נצטרך לפגוע". מעצרו הוארך עד ליום ראשון: "דבריו מעלים חשש למסוכנות"

בוידאו: שוטרים דחפו את ח"כ אחד טיבי בהפגנה בשיח ג'ראח/עריכה: אביעד בללי

המשטרה עצרה היום (חמישי) בן 19 מתל אביב בחשד להסתה נגד ח"כ אחמד טיבי. זאת, לאחר שהצעיר הגיב על פוסט של ח"כ טיבי בפייסבוק לפני מספר ימים נגד חיילים.

על פי החשד, הצעיר הגיב לפוסט של ח"כ טיבי וכתב "אחמד טיבי - הדין שלך ושל החברים שלך יגיע, גם אם נצטרך לפגוע". תלונה הוגשה למשטרה על ידי קצין הכנסת והחשוד, שלא הכחיש כי תוכן הפוסט נכתב על ידו, נעצר. מעצרו הוארך עד ליום ראשון.

השופטת כריסטינה חילו-אסעד כתבה בהחלטתה: "בחקירתו, החשוד לא מרחיק עצמו מהפוסט ואף מוסיף ומציין, כי כתב תגובה נוספת 'בוגדים צריך להרוג'. דומה, כי אין להכביר במילים על כך כי אין מדובר בהתבטאויות החוסות תחת חופש הביטוי."

השקת קמפיין הרשימה המשותפת, ת"א, 23 בפברואר 2021. ראובן קסטרו
אחמד טיבי/ראובן קסטרו

עוד הוסיפה השופטת: "שקלתי את העובדה שמדובר בבחור צעיר, נעדר עבר פלילי, כאשר אמו התייצבה לפני וציינה כי היא חד הורית המגדלת את הילדים לבדה. שקלתי בכובד ראש האם יש מקום לקבל את עמדת הסנגורית ולהורות על שחרור החשוד. התחושה הניבטת מקריאת הדברים שכתב החשוד, אך יותר מכך, מהדברים שמסר בחקירתו במשטרה, איננה נוחה בלשון המעטה. הדברים מעלים חשש למסוכנות. לא מצאתי לנכון להורות על שחרורו"

עו"ד טלי חזום שמייצגת את החשוד אמרה: "מדובר בבחור צעיר בן 19 ,לפני גיוס. צריך להיות פרופורציה, כשבחור צעיר עונה בצורה אימפולסיבית, לא מכובדת, בספק אם עולה לידי איומים, כשהוא עומד להתגייס ולטענתו כתוב בפוסט שחיילים הם מחבלים. אני לא מקלה ראש. עברו 5 ימים, שום דבר לא נעשה. הוא לא התכוון לעשות שום דבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully