וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרדף באמצע היום: משתולל על הכביש ונמלט מהשוטרים

עודכן לאחרונה: 9.12.2021 / 12:24

בסרטון שהגיע לידי וואלה!, נראה שוטר מיחידת האופנוענים כשהוא דולק אחר צעיר כבן 20 ברחובות העיר, לאחר שזה עורר את חשדו ונמלט. מיד לאחר מרדף קצר באופנוע, השליך הצעיר את הכלי, ופתח במנוסה רגלית שבסופה נעצר. בבדיקה התברר כי הצעיר נהג ללא רישיון

בווידאו: מרדף באמצע היום: משתולל על הכביש ונמלט מהשוטרים/צילום: דוברות המשטרה

מרדף משטרתי חריג התרחש שלשום (שלישי) בנצרת במהלך פעילות של יחידת האופנועים של משטרת התנועה הארצית נגד צעיר בשנות ה-20 לחייו. הצעיר, עורר את חשדו של השוטר והורה לו לעצור בצד הדרך לביקורת, אולם הצעיר לא הקשיב לקריאות השוטר ופתח במנוסה ברחובות העיר.

בתיעוד שהגיע לוואלה!, ניתן לראות את המרדף אחר החשוד במורד הרחובות לצד עוברים ושבים. בסוף המרדף, שנמשך כדקה, נראה החשוד משליך את האופנוע ופותח במנוסה רגלית עד שנעצר. בבדיקה התברר כי הצעיר נהג ללא רישיון על אופנוע. נרשמה לו הזמנה לדין (שיפוט בהליך מהיר) והקטנוע הושבת למשך 30 ימים.

מרדף באמצע היום: משתולל  על הכביש ונמלט מהשוטרים
08.12.21. דוברות משטרת ישראל
נהג ללא רישיון. תיעוד המרדף/דוברות משטרת ישראל

סנ"צ שלי שאול, מפקד סיירת אופנועים ארצית באגף התנועה אמר לוואלה!: "במהלך פעילות האכיפה שלנו אנחנו נתקלים לא אחת ברוכבים שלא מצייתים להוראת שוטר לעצור ומתחילים להימלט בנסיעה מהירה, אולי מתוך מחשבה שיוכלו לברוח. הנסיעה הפרועה תוך כדי הימלטות מסכנת את הרוכב ואת כל משתמשי הדרך".

"רוכבים צריכים לזכור", אומר שאול, "אופנוע ברכיבה לא נכונה הוא כלי מאוד מסוכן. כל תאונה בה מעורב רוכב דו גלגלי מגדילה משמעותית את הסיכוי לתאונה קטלנית. אנחנו נמשיך לאכוף עבירות מסכנות חיים בכל רחבי הארץ למען ביטחון הנהגים המשתמשים בדרך."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully