וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגד הים של אדל וחרגולים מטוגנים במטוס | וואלה! תקתקנו

עודכן לאחרונה: 8.12.2021 / 16:17

וואלה! תיקתקנו בהגשת ירדן ויזל - ההיפך מכל מה שחשבתם על מבזק חדשות. הדור הבא של עולם המבזקים, שיביא את כותרות היום של אתר וואלה! מהחדשות, התרבות, הלייף סטייל ועד הסלבס בצורה קצרה, קלילה ובפורמט חדשני שלוקח השראה מעולמות הטיקטוק

בווידאו: הפיגוע בירושלים ואיזו חברת תעופה מציעה ארוחת חרגולים מטוגנים? ירדן ויזל מתקתקת את החדשות/צילום: צלמי וואלה! ורויטרס

אישה נדקרה לעיני ילדיה בפיגוע שהתרחש היום בשעות הבוקר בירושלים. הדוקרת, כבת 16, תקפה צעירה בת 26 שנשאה עגלת תינוק בכניסה לקבר שמעון הצדיק שבמזרח העיר. הצעירה פונתה במצב קשה לבית החולים, ובהמשך חל שיפור במצבה שכעת מוגדר קל. המשטרה איתרה את הדוקרת בתוך בית ספר אליו נמלטה.

תלמיד חשוד שתקף מינית נערה בת 15 בתל אביב. התלמיד עבר לאחרונה בית ספר, לאחר שבקיץ נחשד באונס תלמידה שלמדה איתו במוסד הקודם. התלמיד פגע ככל הנראה בתלמידות נוספות בבית הספר. במשטרה יודעים על המקרים, אך טרם הוגשה תלונה רשמית. התלמיד עדיין לא נעצר או נחקר.

כולנו עקבנו בהשתאות אחר השינויים הדרמטיים בחייה של אדל- הירידה במשקל, הגירושים והחזרה לעולם המוסיקה. השבוע היא חשפה בראיון מה עמד מאחורי התמונה השנויה במחלוקת שהעלתה לפני שנה. מדובר בתמונה בה מופיעה הזמרת בביקיני ועליו דגל ג'מייקה, שגרמה לסערת ניכוס תרבותי. אדל סיפרה כי המנהלים שלה, שנתנו לה את הסיסמא לאינסטגרם בקורונה, לקחו ממנה את הסיסמא שוב. היא סיפרה "זו היתה הפעם הראשונה שקיבלתי את הסיסמא שלי, כי המנהלים שלי דאגו שאם אשתכר או אתעצבן אעשה מה שבא לי".

אוגנדה איירליינס שוקלת להגיש בטיסות שלה חטיף חדש בצורת חרגולים מטוגנים. שני נוסעים מכרו את המעדן המקומי במהלך טיסה של החברה ועוררו סערה, אך בהמשך קפצו בחברת התעופה על הרעיון.

מה יהיה שיר השנה? מי יהיו זמר, זמרת והרכב השנה? ההצבעה למצעד הבינלאומי השנתי של וואלה! אקו99 וטיקטוק יוצאת לדרך. כנסו ללינק, הצביעו והשפיעו. אה, ואולי תזכו בפרס שווה במיוחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully